حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شروع دوره های آموزشی در محل بوستان قرآن و سایر مراکز فرهنگی شهرداری منطقه ۷ تبریز

شناسه : 13022 24 آوریل 2018 - 3:23 458 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۷ تبریز با اعلام این خبر گفت: در کنار تمامی فعالیت های عمرانی توجه به مقوله فرهنگی و مرتفع کردن مشکلات و کاستی های موجود در این مراکز از جمله اولویت های کاری این شهرداری است. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی شهردار منطقه  […]

شروع دوره های آموزشی در محل بوستان قرآن و سایر مراکز فرهنگی شهرداری منطقه ۷ تبریز
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۷ تبریز با اعلام این خبر گفت: در کنار تمامی فعالیت های عمرانی توجه به مقوله فرهنگی و مرتفع کردن مشکلات و کاستی های موجود در این مراکز از جمله اولویت های کاری این شهرداری است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی شهردار منطقه  تصریح کرد: مراکز فرهنگی و آموزشی این شهرداری به دلیل عدم توجه در در سال های اخیر با مشکلات مختلفی مواجه بود که خوشبختانه در حال حاضر با مرتفع شدن مشکلات موجود و بهسازی ساختمان های این مراکز در جهت تقویت کیفی فعالیت های آنها نیز گام های مناسبی برداشته شده است.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت های بوستان قرآن اظهار داشت: بوستان قرآن اولین بوستان قرآنی موجود در شمالغرب کشور است که می توان به نحو مناسب در جهت توسعه فرهنگ و آموزه های قرآنی بهره برد .

فرخی افزود: تلاش در جهت رونق بخشیدن به مراکز فرهنگی –آموزشی منطقه از جمله اولویت های این شهرداری است که در این خصوص تلاش خواهیم داشت ارتباط مناسب و موثر با مدارس ، مساجد و سایر مراکز فرهنگی منطقه داشته باشیم.

لازم به ذکر است؛ ثبت نام در رشته های قرآنی برای تمامی گروه های سنی اعم از ترتیل ، تجوید ، صوت و لحن، آموزش نهج البلاغه، کلاس های احکام، رشته های هنری نظیر خیاطی، گلدوزی، گلسازی در سبک های مختلف ، سرمه دوزی، عروسک سازی، عثمان دوزی، آشپزی ایرانی اسلامی، نقاشی کودکان و بزرگسالان و همچنین کلاس های مشاوره، تغذیه سالم، زبان انگلیسی، رباتیک و … برای تمامی علاقمندان شروع شده است.

علاقمندان جهت شرکت در این دوره ها همه روزه می توانند در ساعات ۹ الی ۱۲ و ۱۴ الی ۱۸ با مراجعه به بوستان قرآن ، فرهنگسرای کوثر لاله و خانه سلامت اندیشه نسبت به ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.