حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آغاز کمپین کاشت 36 هزار نهال با مشارکت 2018 دانش آموز در تبریز

شناسه : 12212 10 مارس 2018 - 10:24 261 بازدید

تبریز ما: با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون وزیر آموزش پرورش، کمپین مشارکت 2018 دانش آموز در کاشت 36 هزار اصله نهال به یاد 36 هزار شهید دانش آموز آغاز شد. به گزارش تبریز ما، کمپین مشارکت 2018 دانش آموز برای کاشت 36 هزار اصله نهال به یاد 36 هزار شهید دانش […]

آغاز کمپین کاشت 36 هزار نهال با مشارکت 2018 دانش آموز در تبریز
پ
پ

تبریز ما: با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون وزیر آموزش پرورش، کمپین مشارکت 2018 دانش آموز در کاشت 36 هزار اصله نهال به یاد 36 هزار شهید دانش آموز آغاز شد.

به گزارش تبریز ما، کمپین مشارکت 2018 دانش آموز برای کاشت 36 هزار اصله نهال به یاد 36 هزار شهید دانش آموز با حضور دکتر مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ، حمیدی معاون وزیر آموزش پرورش و جمعی از اعضای شورای شهر تبریز در مدرسه زنده یاد یوشانی تبریز آغاز شد.

در این برنامه مشارکتی که با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، شورای اسلامی شهر، شهرداری تبریز، هلال احمر و سازمان های دانش آموزی به مناسبت هفته منابع طبیعی و همچنین رویداد تبریز 2018 آغاز شده است 2018 دانش آموز به یاد 36 هزار شهید دانش آموز، 36 هزار اصله نهال غرس خواهند کرد.

دکتر مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در این مراسم اظهار داشت: فضایی که ما در آن زندگی می کنیم باید فضایی آرام، سبز و تمیز باشد اقدام آموزش و پرورش در کاشت این نهال ها آغاز راه است و باید تداوم داشته باشد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در ادامه سخنانش با اشاره به ورود ورزشکاران و صنایع تبریز در امر درختکاری افزود: آموزش و پرورش کار بزرگی را شروع کرده و اطلاع داریم که با مشارکت شهرداری تبریز، سایر ارگان ها نیز توجه به توسعه فضای سبز را در دستور کار قرار داده اند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: زیبنده تبریز و آذربایجان و کشورمان ایران نیست که محیط زیست آن در چنین وضعیتی باشد. ما شهروندان می توانیم با اتحاد و اعتماد به همدیگر این مسئله را حل کنیم و شرایط فعلی محیط زیست کشور را تغییر دهیم.

پزشکیان در ادامه سخنانش با تاکید بر ضرورت ورود علمی و آگاهانه به مقولات مختلف محیط زیستی اظهار داشت: باید به دانشمندان و متخصصان اعتماد کنیم و با علم و دانش در مقولات مختلف ورود داشته باشیم زیرا حرکت بدون علم حرکت در تاریکی خواهد بود./ ع

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.