حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

استقبال بانوان از کلاس های مختلف آموزشی ترم زمستانه

شناسه : 10894 17 ژانویه 2018 - 5:16 333 بازدید

تبریز ما: کلاس های مختلف آموزشی ترم زمستانه که از سوی شهرداری منطقه دو کلانشهر تبریز از چندی پیش آغاز شده، با استقبال پرشور بانوان برگزار می شود. به گزارش تبریز ما، به منظور بهره برداری مناسب شهروندان از اوقات فراغت، این منطقه با برنامه ریزی های متعدد برای بانوان علاقمند به فعالیت های هنری […]

استقبال بانوان از کلاس های مختلف آموزشی ترم زمستانه
پ
پ


تبریز ما: کلاس های مختلف آموزشی ترم زمستانه که از سوی شهرداری منطقه دو کلانشهر تبریز از چندی پیش آغاز شده، با استقبال پرشور بانوان برگزار می شود.

به گزارش تبریز ما، به منظور بهره برداری مناسب شهروندان از اوقات فراغت، این منطقه با برنامه ریزی های متعدد برای بانوان علاقمند به فعالیت های هنری و با برگزاری دوره های مختلف آموزشی ترم زمستانه در خانه فرهنگ و سلامت گلریز و خانه فرهنگ نرجس خاتون (س) اوقات پرثمری برای شهروندان بوجود آورده که با استقبال بانوان مواجه شده است.

آموزش هنرهای دستی اعم از چرم دوزی، خیاطی و بافتنی، تجسمی شامل نقاشی و طراحی، هنرهای خانگی همچون آشپزی، آموزش روانشناسی و تغذیه و… از اعم کلاس هایی بشمار می آید که برای بانوان در حال برگزاری است.

در مراکز آموزشی مذکور همچنین کلاس های قرآن و زبان انگلیسی برای تمامی گروه های سنی مدنظر قرار گرفته که با آموزش مجربین این امر، برای علاقمندان دایر شده است.

گفتنی است، همچنین در حوزه سلامت، کلاس های مامایی نیز به منظور آموزش نکات مهم سلامتی برای بانوان، در قالب ترم زمستانه برگزار می شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.