حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

فرماندار جدید تبریز یکی از همکاران باتجربه و با دانش است/ تلاش می‌کنیم سازمان خصوصی‌سازی مجددا از ماشین‌سازی حمایت کند

شناسه : 7911 29 اکتبر 2017 - 9:13 223 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی در پاسخ به اینکه فرماندار جدید شهرستان تبریز چه کسی خواهد بود؟ گفت: فرماندار جدید شهرستان تبریز یکی از همکاران باتجربه، با شخصیت و با دانش است که پس از طی اقدامات لازم معرفی می‌شود.   رحیم شهرتی‌فر در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه مطبوعات استان، با […]

فرماندار جدید تبریز یکی از همکاران باتجربه و با دانش است/ تلاش می‌کنیم سازمان خصوصی‌سازی مجددا از ماشین‌سازی حمایت کند
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی در پاسخ به اینکه فرماندار جدید شهرستان تبریز چه کسی خواهد بود؟ گفت: فرماندار جدید شهرستان تبریز یکی از همکاران باتجربه، با شخصیت و با دانش است که پس از طی اقدامات لازم معرفی می‌شود. 

 رحیم شهرتی‌فر در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه مطبوعات استان، با حضور در غرفه‌ی ایسنا، در توصیه‌ای به فرماندار آینده‌ی تبریز و همچنین کلیه فرماندارن شهرستان‌ها، تاکید کرد: “فرماندار” نماینده‌ی عالی دولت در حوزه‌ی استحفاظی شهرستان بوده و خواهش ما از تمامی فرمانداران این است که به عنوان نماینده شایسته برای دولت تدبیر و امید به ویژه در “تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال” که از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده و از سیاست‌های دولت است، تلاش کنند. 
  
وی در خصوص آخرین وضعیت شرکت بلبرینگ‌سازی تبریز افزود: شرکت بلبرینگ‌سازی تبریز با حضور مسئولان عالی رتبه ستاد حمایتی و مسئولان استانی، به ستاد احیاء وزارت صنعت، معدن و تجارت تحویل داده شد و بناست که به‌طور موقت، طی شش ماه، هیات اجرایی منتخب به‌ نحوی جدی برای احیای این شرکت برنامه‌های خود را اجرایی کند، امید است طی این اقدامات، شرکت بلبرینگ‌سازی تبریز به چرخه‌ی اقتصاد و تولیدات صنعتی استان بازگشته و آنگونه که شایسته است به فعالیت بپردازد. 
  
وی در خصوص کارخانه‌ی ماشین‌سازی تبریز نیز افزود: ماشین‌سازی تبریز که سال گذشته به بحران برخورده بود، از همان زمان، هم ماشین‌سازی و هم ریخته‌گری ماشین‌سازی فعال بوده و به تولید می‌پردازند؛ حتی از تولیدات این کارخانه به کشور آلمان نیز صادر شده و تولیدات کارخانه‌ی ماشین‌سازی تبریز در حد ماکسیموم جریان دارد. 
  
شهرتی‌فر در خصوص معضل اصلی کارخانه‌ی ماشین‌سازی تبریز گفت: در کارخانه‌ی ماشین‌سازی تبریز تعداد زیادی از کارگران و کارمندان به سن بازنشستگی رسیده‌ و این افراد در یک زمان واحد می‌خواهند بازنشسته شوند که در این میان پاداش سنواتی و پرداخت هنگام بازنشستگی این همکاران در مجموع، مبلغی قابل توجه می‌شود، از این‌رو باید در این راستا تلاش کنیم تا مسئولان سازمان خصوصی‌سازی مجددا از ماشین‌سازی و ریخته‌گری ماشین‌سازی حمایت کنند. 
  
وی در پاسخ به این سوال که عملکرد شورای پنجم شهر تبریز را در مقایسه با شورای چهارم که دارای حاشیه‌های بسیاری بود، چگونه ارزیابی و پیش بینی می‌کنید؟ گفت: فعلا پیش‌بینی عملکرد برای شورای پنجم بسیار زود است، اما امیدوارم با توجه به اینکه جهت‌گیری جامعه تکاملی بوده و مشاهده می‌شود که رای مردم در انتخابات نسبت به ادوار قبلی هوشمندانه و هوشیارانه‌تر شده است، به همین جهت شورای فعلی خواهد توانست که بطور نسبی موفق‌تر از ادوار قبلی فعالیت کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.