حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تلاشم حفظ تیم شهرداری تبریز در لیگ یک است

شناسه : 12482 26 مارس 2018 - 7:04 258 بازدید

تبریز ما: سرمربی تیم شهرداری تبریز گفت: با نیت حفظ تیم شهرداری تبریز در لیگ یک هدایت این تیم را قبول کردم. سیروس دین‌محمدی اظهار داشت: تیم شهرداری تبریز را در رتبه یکی مانده به آخر جدول تحویل گرفتم و برنامه من حفظ این تیم در لیگ دسته یک بوده و تا حدودی توانستیم از […]

تلاشم حفظ تیم شهرداری تبریز در لیگ یک است
پ
پ


تبریز ما: سرمربی تیم شهرداری تبریز گفت: با نیت حفظ تیم شهرداری تبریز در لیگ یک هدایت این تیم را قبول کردم.

سیروس دین‌محمدی اظهار داشت: تیم شهرداری تبریز را در رتبه یکی مانده به آخر جدول تحویل گرفتم و برنامه من حفظ این تیم در لیگ دسته یک بوده و تا حدودی توانستیم از منطقه سقوط فاصله بگیریم.

وی تصریح کرد: البته هنوز 6 بازی از لیگ یک باقیمانده و 7 امتیاز می‌خواهیم که ماندن‌مان را در لیگ یک قطعی کنیم و در بازی‌های باقیمانده با تمام قدرت به میدان رفته و نهایت تلاش خود را به کار خواهیم بست.

بازیکن سابق تیم‌های تراکتورسازی و شهرداری تبریز گفت: در آخرین بازی خود در اراک به تساوی بدون گل دست یافتیم و با یک امتیاز به تبریز بازگشتیم و بعد از 4 روز تعطیلی، تمرینات تیم را از روز 4 فروردین آغاز کرده و خود را برای بازی با تیم ایرانجوان بوشهر آماده می‌کنیم.

تیم فوتبال شهرداری تبریز با 32 امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ دسته یک ایران قرار دارد.

این تیم روز پنج‌شنبه 9 فروردین در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان تیم ایرانجوان بوشهر است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.