حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دوره آموزشی قیر و آسفالت برگزار شد

شناسه : 8897 22 نوامبر 2017 - 6:40 233 بازدید

[ad_1] تبریز ما: دوره آموزشی مباحث طرح اختلاط و کنترل کیفی آسفالت و همچنین ارتقای دانش و مهارت در زمینه اجرای آسفالت توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با حضور نمایندگان و کارشناسان شهرداری تبریز و ارگانهای دولتی و تولیدکنندگان آسفالت با همکاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز برگزار شد. در این دوره  […]

دوره آموزشی قیر و آسفالت برگزار شد
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: دوره آموزشی مباحث طرح اختلاط و کنترل کیفی آسفالت و همچنین ارتقای دانش و مهارت در زمینه اجرای آسفالت توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با حضور نمایندگان و کارشناسان شهرداری تبریز و ارگانهای دولتی و تولیدکنندگان آسفالت با همکاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز برگزار شد.

در این دوره  آزمایش های رایج قیر، طرح اختلاط و بررسی شیت های آزمایشگاهی، دمای مصالح قیرو آسفالت، نمونه برداری از قیر و آسفالت، نگهداری قیرها و تجهیزات نگهداری قیر و …توسط مدرسین آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان مهندس علیزاده، مهندس عباسی و مهندس سلطان بیگی ارائه شد.

گفتنی است، این دوره از امروز شروع شده و طی دو روز آتی نیز در محل آمفی تئاتر شهرداری تبریز از ساعت 9 صبح تا 14.30 برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، موضوعات مربوط به این دوره در روزهای آتی برگرفته از توضیح انواع ماشین آلات حمل و پخش و اجرای آسفالت، انواع سنگ شکن ها و مقایسه آنها، آموزش ایمنی در کارخانه و اجرای آسفالت و…خواهد بود.

همچنین روز پنج شنبه مورخه 96/09/02 که  آخرین روز این دوره می باشد  از ساعت 15 الی 17 عصر بازدید میدانی از فرآیند تولید مصالح سنگ شکن و تجهیزات و تولید آسفالت در کارخانه و اجرای آسفالت در جاده صورت خواهد گرفت.  

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.