حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

سمت گیری اصلی رویداد «تبریز 2018» باید برنامه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی باشد

شناسه : 6493 19 سپتامبر 2017 - 16:43 211 بازدید

[ad_1] تبریز ما: سرپرست شهرداری تبریز گفت: با توجه به فرصت کوتاه آمادگی برای رویداد مهم تبریز 2018 باید سمت گیری اصلی این رویداد را به سمت اجرای برنامه های فاخر فرهنگی، ورزشی و اجتماعی سوق دهیم. به گزارش تبریز ما، مهندس محمد حسین اسحقی در جلسه فوق العاده عصر سه شنبه شورای اسلامی شهر […]

سمت گیری اصلی رویداد «تبریز 2018» باید برنامه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی باشد
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: سرپرست شهرداری تبریز گفت: با توجه به فرصت کوتاه آمادگی برای رویداد مهم تبریز 2018 باید سمت گیری اصلی این رویداد را به سمت اجرای برنامه های فاخر فرهنگی، ورزشی و اجتماعی سوق دهیم.

به گزارش تبریز ما، مهندس محمد حسین اسحقی در جلسه فوق العاده عصر سه شنبه شورای اسلامی شهر تبریز که با حضور نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی برگزار می شد اظهار داشت: دولت در طی 15 سال گذشته به تدریج درآمد های پایدار شهرداری ها را حذف کرده است و بزرگترین خواسته شهرداری ها از دولت و قانونگذار برگرداندن این درآمدها برای مدیریت شهری است.

مهندس اسحقی با تاکید بر اینکه تبریز باید بمانند سایر کلانشهرها از درآمدهای دولتی و ملی بهره مند شود اظهار داشت: وضعیت درآمدی کلیه شهرداری ها بخصوص شهرداری های کلانشهرها با توجه به رکود موجود در کشور مشخص است و در این میان حتی برخی سازمان های دولتی هم به فکر درخواست کمک و هبه از شورا و شهرداری هستند.

وی با اشاره به سالروز بزرگداشت استاد تبریز ما و روز شعر و ادب فارسی در زادگاه این شاعر بزرگ گفت: باعث افسوس است که در روز ملی شعر و ادب و بزرگداشت تبریز ما در شهر ما یک برنامه مناسب و در شان او برگزار نکردیم. قطعا اگر دستگاههای متولی می گفتند که ما توان نداریم برای تبریز ما برنامه اجرا کنیم شهرداری می توانست پا پیش گذاشته و برنامه مناسبی برای این رویداد مهم اجرا کند.

اسحقی در ادامه با اشاره به برخی اصطلاحات که به کاربردن آنان در تبریز جلوی جذب بودجه های دولتی گرفته می شود گفت: اینکه بگوییم تبریز شهر بدون بیکار و یا بدون معتاد است تنها مانع جذب بودجه و اعتبارات دولتی به شهر و استان است و واقعیت های موجود با این حرف ها تفاوت دارد.

وی تاکید کرد: حجب و حیای مردم تبریز و مناعت طبع آنان به دلیل عملکرد مثبت ما مدیران نیست و نباید هیچ کس پز آن را بدهد بلکه شخصیت و منش خود مردم تبریز است که آنان را متمایز کرده است .

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.