حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیش بینی حضور ۴۰ هزار نفر در طرح اوقات فراغت آذربایجان شرقی

شناسه : 13645 28 ژوئن 2018 - 2:57 296 بازدید

تبریز ما: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از آغاز رسمی فعالیت ستاد ساماندهی اوقات فراغت استان در طول تابستان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود ۴۰ هزار نفر در این طرح شرکت کنند. ایوب بهتاج ، از آغاز فعالیت ستاد ساماندهی اوقات فراغت در این استان خبر داد و اظهار داشت: اوقات […]

پیش بینی حضور ۴۰ هزار نفر در طرح اوقات فراغت آذربایجان شرقی
پ
پ


تبریز ما: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از آغاز رسمی فعالیت ستاد ساماندهی اوقات فراغت استان در طول تابستان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود ۴۰ هزار نفر در این طرح شرکت کنند.

ایوب بهتاج ، از آغاز فعالیت ستاد ساماندهی اوقات فراغت در این استان خبر داد و اظهار داشت: اوقات فراغت، زمان آزاد و استفاده غیرتولیدی نوجوانان و جوانان است و برای اینکه خانواده ها بابت پرکردن اوقات فراغت فرزندان خود در طول تابستان دغدغه ای نداشته باشند، تمامی زیرساخت های دستگاه های اداری را در اختیار جوانان قرار داده ایم.

وی افزود: کلاس های آموزشی در تمامی رشته ها فعال شده و توصیه می شود در زندگی ماشینی امروز بهتر است که فرزندان را به سمت فعالیت های بدنی سوق دهیم تا تنوعی در برنامه ها و استفاده از اوقات فراغت آنان ایجاد شود.

دبیر ستاد ساماندهی اوقات فراغت استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شهرداری و بسیج و آموزش و پرورش بیشترین نقش را در ستاد اوقات فراغت دارند، خاطرنشان کرد: امیدواریم نسبت به سال گذشته برنامه های بهتر و متنوعی برگزار کنیم، با آموزش فنی و حرفه ای نیز تفاهم نامه ای امضا شده تا جوانان در زمینه مهارت آموزی نیز آموزش های لازم را ببینند.

وی گفت: تمامی شهروندان می توانند از برنامه های اوقات فراغت استفاده کنند در روستاها و بخش ها نیز به صورت جشنواره برگزار خواهد شد تا فرزندان روستایی نیز بتوانند از این برنامه ها بهره مند شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در طرح اوقات فراغت تابستان تصریح کرد: سال گذشته ۳۵ هزار نفر در برنامه های طرح اوقات فراغت تابستان در استان آذربایجان شرقی ثبت نام کرده بودند که پیش بینی می شود این آمار امسال به ۴۰ هزار نفر افزایش پیدا کند.

بهتاج با اشاره به نحوه ثبت نام در برنامه های تابستانی اظهار داشت: خانواده ها می توانند با مراجعه به پورتال اوقات فراغت به نشانی azarfaragat.ir  نسبت به ثبت نام فرزندان خود در رشته های مختلف با هزینه بسیار پایین اقدام کنند.

گفتنی است، برنامه های ستاد اوقات فراغت استان آذربایجان شرقی تا ۲۰ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.