حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ثبت رکورد 150 هزار تن تولید آسفالت در شش ماهه اول سال 96

شناسه : 11045 21 ژانویه 2018 - 9:58 239 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز اظهارکرد: در راستای تحقق واجرای برنامه های مدون سازمان عمران جهت توسعه کارخانه آسفالت مجتمع تولیدی کارخانه آسفالت تبریز تجهیز شد که نتیجه آن ثبت رکورد بی سابقه تولید وپخش آسفالت در شش ماهه اول سال 96درحدود150هزارتن بوده است. به گزارش تبریز ما، حسین منیری‌فر در گفت […]

ثبت رکورد 150 هزار تن تولید آسفالت در شش ماهه اول سال 96
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز اظهارکرد: در راستای تحقق واجرای برنامه های مدون سازمان عمران جهت توسعه کارخانه آسفالت مجتمع تولیدی کارخانه آسفالت تبریز تجهیز شد که نتیجه آن ثبت رکورد بی سابقه تولید وپخش آسفالت در شش ماهه اول سال 96درحدود150هزارتن بوده است.

به گزارش تبریز ما، حسین منیری‌فر در گفت و گو با تبریز ما افزود: خرید کارخانه آسفالت تمام اتوماتیک باعث ارتقاء بهره وری وکیفیت آسفالت شده واین کارخانه قادر است به صورت تمام اتوماتیک در هر ساعت 160 تن انواع آسفا لت تولید کند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه های موجود تولید آسفالت به دلیل استفاده 30 ساله مستهلک شده بودند، ادامه داد: استفاده از کارخانه آسفالت تمام اتوماتیک امکان  آماده سازی و ذخیره آسفالت گرم به مقدار 100 تن وامکان مخلوط کردن افزودنی های لازم ما نند پلیمر ؛ آهک ؛ سیمان را فراهم کرده است.

گازرسانی به کارخانه آسفالت به طول 9 کیلومتر 

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز با اشاره به  گازرسانی کارخانه آسفالت یادآور شد: به منظور حذف سوخت گازوئیل و مازوت و صرفه جویی در هزینه و فراهم کردن سوخت همگن برای پخت آسفالت عملیات اجرایی گازرسانی  به طول 10کیلو متربا همکاری و مشارکت شرکت گاز تبریز آغاز و 5 کیلومتر اجرا شده است و 4 کیلومتر دیگر نیز به صورت ضربتی توسط عوامل شرکت گاز با هزینه بالغ بر 20میلیارد ریال در حال اجرااست.

منیری‌فر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به  آسفالت جاده دسترسی به کارخانه آسفال اظهار کرد: جهت سهولت تردد ماشین آلات سنگین جهت حمل آسفالت، قیر و مواد اولیه آسفالت جاده ای به طول حدودیک کیلومتر اجر می‌شود.

وی همچنین گفت: کارخانه تولید آسفالت با رعایت موارد فنی و تخصصی موفق به اخذ گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات وزارت راه وشهرسازی  شدخه است و این افتخاری بزرگ برای مجموعه شهرداری تبریزاست.

منیری‌فر تصریح کرد: همزمان با استاندارد سازی کارخانجات آسفالت و اخذ مجوز های لازم با شرایط سازمان محیط زیست موفق به اخذ پروانه بهره برداری دائمی شدیم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریزتوسعه فضای سبز مجتمع تولیدی سازمان عمران را از جمله اقدامات مثبت سازمان در جهت حمایت از محیط زیست عنوان کرد و گفت: درجهت توسعه فضای سبز وایجاد فضای سالم 3 هزار اصله نهال مناسب با شرایط آب و هوایی منطقه وسیستم آبیاری قطره ای کاشت می شود که با این اقدام تعداد درخت های کارخانه از4 هزاراصله به 7هزار اصله و مساحت فضای سبز از 3هکتار به 7هکتار افزایش خواهد یافت. 

ساخت سوله به متراژ یک‌هزار مترمربع 

حسین منیری ‌فر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت نگهداری و تعمیرات ماشیت آلات سنگین سازمان آُسفالت یادآور شد: جهت جلوگیری ازاستهلاک ماشین  آلات سنیگن اعم از دستگاه های پخش آسفالت، کامیون های حمل آسفالت، ماکادام،شن وماسه وحمل قیر اقدام به ساخت یک باب سوله در اندازه یک‌هزارمتر مربع کرده ایم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز نصب سامانه ارسال پیام کوتاه را از دیگر اقدامات این سازمان عنوان کرد و گفت:این نرم افزار جهت اطلاع رسانی به ناظرین و پیمانکاران آسفالت جهت اطلاع از بارگیری کامیون وهدایت آسفالت به محل پروژه طراحی ونصب شده است.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.