حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برگزاری دوره سوادآموزی به همت شهرداری منطقه ۱ در فرهنگسرای بهشتی

شناسه : 11157 23 ژانویه 2018 - 3:59 211 بازدید

تبریز ما: مدیر امور فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه یک از برگزاری یک دوره سوادآموزی به همت این منطقه برای بانوان برخی خانواده‌های کم‌برخوردار خبر داد. به گزارش تبریز ما، رامین راستی، با اعلام این خبر اظهار داشت: متاسفانه معضل بی‌سوادی، هنوز هم در میان مشکلات برخی خانواده‌ها، هر چند به صورت اندک، به چشم می‌خورد. مدیر […]

برگزاری دوره سوادآموزی به همت شهرداری منطقه ۱ در فرهنگسرای بهشتی
پ
پ


تبریز ما: مدیر امور فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه یک از برگزاری یک دوره سوادآموزی به همت این منطقه برای بانوان برخی خانواده‌های کم‌برخوردار خبر داد.

به گزارش تبریز ما، رامین راستی، با اعلام این خبر اظهار داشت: متاسفانه معضل بی‌سوادی، هنوز هم در میان مشکلات برخی خانواده‌ها، هر چند به صورت اندک، به چشم می‌خورد.
مدیر امور فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه یک با بیان این‌که  شهرداری منطقه۱ به سهم خود، در این مورد اقدام کرده‌است، افزود: به همین منظور، پس از بررسی‌های کلی از وضعیت برخی خانواده‌های کم‌برخوردار، یک دوره سوادآموزی ویژه بانوان در فرهنگسرای شهید بهشتی آغاز شده‌است.
وی ادامه داد: خوشبختانه برگزاری این دوره آموزشی، بازخوردهای مثبتی داشته و شرکت‌کنندگان نیز با اشتیاق، از فرصت ایجادشده، بهره می‌برند.
راستی اظهار امیدواری کرد این اقدام امیدبخش، گام موثری برای پیشبرد مباحث فرهنگی و ارتقای سطح آموزشی خانواده‌های کم‌برخوردار باشد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.