حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیشرفت ۴۰ درصدی عملیات تملک خیابان ۳۵ متری

شناسه : 9677 16 دسامبر 2017 - 10:44 201 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: برنامه تملک امتداد خیابان ۳۵ متری ابرار با پیشرفت ۴۰ درصدی ادامه دارد. به گزارش تبریز ما، به نقل از شهرداری منطقه ۲ تبریز، باقر خوشنواز یادآور شد: از زمان تشکیل محلات ائل گلی از جمله خیابان باغچه بان، مسیر ۳۵ متری ابرار به صورت بن بست بود […]

پیشرفت ۴۰ درصدی عملیات تملک خیابان ۳۵ متری
پ
پ


تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: برنامه تملک امتداد خیابان ۳۵ متری ابرار با پیشرفت ۴۰ درصدی ادامه دارد.

به گزارش تبریز ما، به نقل از شهرداری منطقه ۲ تبریز، باقر خوشنواز یادآور شد: از زمان تشکیل محلات ائل گلی از جمله خیابان باغچه بان، مسیر ۳۵ متری ابرار به صورت بن بست بود و اهالی و ساکنان برای تردد و دستیابی به سایر مسیرهای ائل گلی با مشکلاتی مواجه بودند.

وی اضافه کرد: به همین منظور،  تملک این خیابان در طول ۱۳۰ متر و عرض ۳۵ متر مطابق طرح تفصیلی اجرا و تخریب واحدهای واقع در مسیر آغاز شده است.

خوشنواز اظهار داشت: اجرای این پروژه علاوه بر خروج این مسیر از حالت بن بست، موجب تسهیل عبور و مرور شهروندان خواهد شد.

شهردار منطقه ۲ تبریز، در خاتمه متذکر شد: جهت تسریع عملیات آزادسازی و آغاز عملیات بازگشائی، از مالکان واقع در مسیر مذکور خواهشمندیم برای انجام توافقات به واحد املاک این منطقه واقع در بلوار ۲۹ بهمن مراجعه نمایند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.