حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

سقوط کارگر 30 ساله به داخل چاهک آسانسور

شناسه : 10349 02 ژانویه 2018 - 14:39 228 بازدید

تبریز ما: سقوط کارگر 30 ساله به داخل چاهک آسانسور ساختمان نیمه کاره 8 طبقه در فلکه بارنج، موجب مرگ وی شد. بعد از ظهر امروز با گزارش سقوط کارگری به عمق چاهک آسانسور واقع در فلکه بارنج، آتش نشانان ایستگاه شماره 5 جهت بررسی و امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند. آتش پاد […]

سقوط کارگر 30 ساله به داخل چاهک آسانسور
پ
پ


تبریز ما: سقوط کارگر 30 ساله به داخل چاهک آسانسور ساختمان نیمه کاره 8 طبقه در فلکه بارنج، موجب مرگ وی شد.

بعد از ظهر امروز با گزارش سقوط کارگری به عمق چاهک آسانسور واقع در فلکه بارنج، آتش نشانان ایستگاه شماره 5 جهت بررسی و امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند.

آتش پاد داوود طالب نژاد، با اعلام این خبر بیان داشت: بعد از ظهر امروز،زمانی که یک کارگر ساختمانی مشغول کار در ساختمان نیمه کاره بود، به داخل چاهک آسانسور سقوط و در دم جان باخت.

وی تصریح کرد: با اطلاع رسانی این حادثه، اکیپ امداد و نجات ایستگاه شماره 5 در محل حادثه حاضر و شاهد سقوط یک کارگر 30 ساله در چاهک آسانسور شدند که بلافاصله  کارگر را جهت بررسی و مداوای اولیه در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز، افزود: عوامل اورژانس پس از بررسی ، اعلام کردند که کارگر در اثر شدت صدمه وارد شده ، در دم جان باخته است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.