حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آماده باش کامل آتش نشانان ویژه ایام نوروز و چهارشنبه آخر سال

شناسه : 12099 04 مارس 2018 - 3:38 582 بازدید

تبریز ما: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از آماده باش یک ماهه ویژه ایام نوروز و چهار شنبه آخر سال خبر داد. به گزارش تبریز ما، آتش پاد داوود طالب نژاد با اشاره به آماده باش کامل سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز  در راستای طرح استقبال از بهار، گفت: با توجه به […]

آماده باش کامل آتش نشانان ویژه ایام نوروز و چهارشنبه آخر سال
پ
پ

تبریز ما: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از آماده باش یک ماهه ویژه ایام نوروز و چهار شنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش تبریز ما، آتش پاد داوود طالب نژاد با اشاره به آماده باش کامل سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز  در راستای طرح استقبال از بهار، گفت: با توجه به فرارسیدن سال جدید و بر اساس برنامه ریز های انجام یافته در خصوص اجرای طرح استقبال از بهار و در راستای پیشگیری از حوادث ،آتش نشانان از10 اسفند ماه سال 96 با استقرار خودروها به همراه تجهیزات کامل به صورت روزانه در میادین و مراکز شهر به صورت آماده باش در خدمت شهروندان هستند.
وی تصریح کرد: تصریح کرد؛ آماه باش کامل ایستگاه های بیستگانه آتش نشانی در کنار حضور آتش نشانان موتور سوار نیز با دستگاه های پیشرفته و خاموش کننده سیار با گشت زنی در سطح شهر و نقاط مهم و پر تجمع شهری از مهمتریت آیتم های عملیاتی این سازمان است.
وی تاکید کرد :سازمان آتش نشانی از سازمانهایی است که در ایام چهارشنبه آخر سال و عید نوروز نیز آمادگی خود را جهت ماموریت های محوله انجام خواهد داد و با ترکیبی از نیروهای جوان و با تجربه در ایام تعطیلات نوروز آمادگی کامل قرار دارند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز، اظهار داشت: شهروندان با مشاهده هر گونه حریق و حادثه در سطح شهر می توانند با شماره 125 سازمان آتش نشانی تماس حاصل کرده و از آتش نشانان درخواست امداد رسانی کنند.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.