حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مصاف شهرداری تبریز با پتروشیمی رده دومی

شناسه : 8181 06 نوامبر 2017 - 3:37 156 بازدید

تبریز ما: شهرداری تبریز در هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال، از تیم پتروشیمی میزبانی می کند. دریافت خبر : دوشنبه 15 آبان 1396 ساعت 7:39به گزارش هم نوا، در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال، شهرداری تبریز و پتروشیمی به میزبانی تیم تبریزی از ساعت ۱۶ امروز(دوشنبه) به مصاف هم می روند.  شهرداری تبریز که نتایج فوق العاده در لیگ برتر گرفته و در شش بازی گذشته، پنج برد و یک […]

مصاف شهرداری تبریز با پتروشیمی رده دومی
پ
پ


تبریز ما: شهرداری تبریز در هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال، از تیم پتروشیمی میزبانی می کند.

دریافت خبر : دوشنبه 15 آبان 1396 ساعت 7:39به گزارش هم نوا، در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال، شهرداری تبریز و پتروشیمی به میزبانی تیم تبریزی از ساعت ۱۶ امروز(دوشنبه) به مصاف هم می روند. 
شهرداری تبریز که نتایج فوق العاده در لیگ برتر گرفته و در شش بازی گذشته، پنج برد و یک باخت داشته و در صدر جدول لیگ حضور دارد، به مصاف تیمی می رود که با یک بازی کمتر در رده دوم جدول قرار گرفته است.
شهرداری تبریز هم اکنون با ۱۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و پتروشیمی با ۱۰ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته است.
بسکتبالیست های شهرداری تبریز، هفته گذشته با نتیجه ۷۳ بر ۵۶ مقابل شهرداری گرگان به برتری رسیدند و به دنبال کسب یک پیروزی دیگر و حفظ صدرنشینی است.
 برنامه هفته هفتم:
 دانشگاه آزاد _ مهرام
 شهرداری تبریز _ پتروشیمی
 نیروی زمینی _ شهرداری گرگان
 یس آل گرگان _ رعد پدافند

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.