حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی بیمارستان درمان ناباروری احداث می کند

شناسه : 9532 12 دسامبر 2017 - 3:37 201 بازدید

[ad_1] تبریز ما: رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی از برنامه های توسعه ای این سازمان برای احداث بیمارستان تخصصی درمان ناباروری و مرکز تحقیقات ژنتیک تولید مثل خبر داد. به گزارش تبریز ما، جعفر محسنی دوشنبه در دیدار مسوولان سازمان جهاد دانشگاهی استان با مجید خدابخش استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که فعالیت‌های پژوهشی جهاد دانشگاهی […]

جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی بیمارستان درمان ناباروری احداث می کند
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی از برنامه های توسعه ای این سازمان برای احداث بیمارستان تخصصی درمان ناباروری و مرکز تحقیقات ژنتیک تولید مثل خبر داد.

به گزارش تبریز ما، جعفر محسنی دوشنبه در دیدار مسوولان سازمان جهاد دانشگاهی استان با مجید خدابخش استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که فعالیت‌های پژوهشی جهاد دانشگاهی به سه بخش پزشکی، فنی مهندسی و علوم انسانی تقسیم می‌شود، اظهار کرد: مرکز خدمات پزشکی از جمله بخش‌های درمانی جهاددانشگاهی است که خدماتی نظیر آزمایشگاه تشخیص طبی، پاتولوژی و طب کار را ارایه می‌دهد.  

وی با بیان این‌که مرکز درمان ناباروری دومین مجموعه‌ بخش درمان جهاد دانشگاهی استان است، بیان کرد: این مرکز، خدمات درمان ناباروری همسطح با استانداردهای کشوری و جهانی برای مردم استان و منطقه ارایه می‌دهد.

محسنی با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای مرکز درمان ناباروری، اظهار کرد: به دنبال احداث بیمارستان تخصصی درمان ناباروری و مرکز تحقیقات ژنتیک تولید مثل هستیم زیرا نزدیک به ۲۲ درصد از زوجین جهت رفع مشکل ناباروری نیازمند درمان هستند که آمار قابل توجهی است.

 رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی، در ادامه به فعالیت‌های فرهنگی این نهاد اشاره کرد و گفت: خبرگزاری‌های ایسنا، ایکنا، مرکز افکار سنجی دانشجویان (ایسپا) و مرکز گردشگری دانشجویان (ایستا) از جمله مراکز فعال حوزه فرهنگی این نهاد به شمار می روند.

 وی با بیان این‌که جهاددانشگاهی مجموعه‌ پژوهشی است، گفت: در سال ۶۵ دانشجویان و برخی از مسئولان جهاددانشگاهی که کار طراحی و تولید مهمات نظامی در جهت حمایت از رزمنگان اسلام و خودکفائی انجام می‌دادند در بمباران دانشگاه تبریز به شهادت رسیدند و امروز در استمرار فعالیت‌های پژوهشی، این سازمان در زمینه انرژی‌های تجدید پذیرفعال است.

محسنی، اضافه کرد: جهاددانشگاهی در این مرکز برای تأمین برق چادرهای عشایر سیستم پرتابل اولیه خورشیدی طراحی و تولید کرد و محصولات جدید این مرکز نیروگاه خورشیدی پرتابل‌های دو کیلو واتی قابل ارتقا به پنج کیلو وات و قابل حمل برای مواقع بحرانی است.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، با اشاره به فعالیت مراکز آموزشی جهاددانشگاهی  گفت: علاوه بر دوره‌های زبان، این مراکز، آموزش‌های مهارت محور نیز در حوزه‌هایی نظیر هنر، کشاورزی و علوم پزشکی ارایه می‌دهند. و در کنار این مراکز، دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی  نیز در رشته‌های مختلف به صورت مهارت محور فعالیت می‌کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.