حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ 9 شوال 1445 Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

سرمربی جدید تراختور به خاطر حجاب زنش تهدید شده بود/عکس

شناسه : 10968 20 ژانویه 2018 - 5:06 264 بازدید

[ad_1] تبریز ما: پس از روزها انتظار بالاخره تکلیف سرمربی تراختور مشخص شد و پس از گمانه زنی های بسیار «ارطغرول ساغلام» ترکیه ای رسما به عنوان سرمربی سرخ پوشان معرفی شد. به گزارش تبریز ما، این مربی مسلمان است و اعتقادات خاص مذهبی خودش را دارد. شاید هیچ کسی فکر نمی کرد او در […]

سرمربی جدید تراختور به خاطر حجاب زنش تهدید شده بود/عکس
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: پس از روزها انتظار بالاخره تکلیف سرمربی تراختور مشخص شد و پس از گمانه زنی های بسیار «ارطغرول ساغلام» ترکیه ای رسما به عنوان سرمربی سرخ پوشان معرفی شد.

به گزارش تبریز ما، این مربی مسلمان است و اعتقادات خاص مذهبی خودش را دارد.

شاید هیچ کسی فکر نمی کرد او در بدو ورود به تبریز و در اولین آدینه در نماز جمعه شهر تبریز شرکت کند؛ این مهم اما نشان از اعتقادات راسخ مذهبی او و علاقه اش به دین اسلام دارد.

نکته جالب درباره ساغلام این است که او ارتباط بسیار خوبی با اردوغان رییس جمهور کشور ترکیه دارد و حتی گفته می شود در شب کودتای معروف ترکیه مهمان اردوغان بوده است.

همسر ساغلام هم مسلمان و کاملا محجبه است؛ شاید برایتان جالب باشد بدانید که چند سال پیش سرمربی جدید تراختور و همسرش از سوی گروه های افراطی و لایئیک ترکیه به خاطر حجاب همسرش تهدید به مرگ نیز شده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.