حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دو تساوی حاصل کار نمایندگان تبریز در هفته پنجم لیگ یک

شناسه : 6484 19 سپتامبر 2017 - 11:53 282 بازدید

تبریز ما: هفته پنجم لیگ دسته اول قوتبال با تساوی نمایندگان استان یعنی تیم های ماشین سازی و شهرداری در برابر رقیبان به پایان رسید. هفته پنجم لیگ دسته اول با برگزاری ۹ بازی به اتمام رسید که در تهران ، تیم ماشین سازی مهمان تیم راه آهن بود . در این بازی توپی از خط […]

دو تساوی حاصل کار نمایندگان تبریز در هفته پنجم لیگ یک
پ
پ


تبریز ما: هفته پنجم لیگ دسته اول قوتبال با تساوی نمایندگان استان یعنی تیم های ماشین سازی و شهرداری در برابر رقیبان به پایان رسید.

هفته پنجم لیگ دسته اول با برگزاری ۹ بازی به اتمام رسید که در تهران ، تیم ماشین سازی مهمان تیم راه آهن بود .

در این بازی توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید و شاگردان رسول خطیبی در برابر تیم قعرنشین جدول متوقف شدند.

اما در تبریز تیم شهرداری میزبان تیم بالای جدولی بادران تهران بود که این بازی تا دقایق پایانی با دو گل به صعود شهرداری در جریان بود.

اما در دقایق پایانی این بادران بود که با زدن دو گل کار را به تساوی کشاند، گل های تیم شهرداری تبریز را علی نظری در دقیقه ۴۱ و یاسر درویشی در دقیقه ۷۴ به ثمر رساندند و گل های تیم بادران را قائم اسلامی خواه در دقیقه ۸۳ از روی نقطه پنالتی و امیر میربزرگی در دقیقه ۹۴ به ثمر رساندند.

تیم های ماشین سازی و شهرداری در جدول این مسابقات به ترتیب با ۵ و ۴ امتیاز در رده های ۱۳ و ۱۴ قرار گرفته اند. هفته ششم این مسابقات شنبه ۱ مهر آغاز خواهد شد و تیم شهرداری یک شنبه ۲ مهر در رفسنجان مهمان تیم مس رفسنجان خوهد بود و تیم ماشین سازی میزبان تیم الومینیوم اراک خواهد بود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.