حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بروز تلفات جانی در حادثه رانندگی محور تبریز – صوفیان

شناسه : 13099 27 آوریل 2018 - 7:49 199 بازدید

تبریز ما: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: تصادف شدید خودرو سمند در محور تبریز – صوفیان ، موجب قطع شدگی پای راننده جوان شد. به گزارش تبریز ما آتش پاد داوود طالب نژاد با اعلام این خبر افزود: صبح امروز طی گزارشات شهروندان به سامانه 125 و اعلام برخورد […]

بروز تلفات جانی در حادثه رانندگی محور تبریز – صوفیان
پ
پ

تبریز ما: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: تصادف شدید خودرو سمند در محور تبریز – صوفیان ، موجب قطع شدگی پای راننده جوان شد.

به گزارش تبریز ما آتش پاد داوود طالب نژاد با اعلام این خبر افزود: صبح امروز طی گزارشات شهروندان به سامانه 125 و اعلام برخورد شدید یک دستگاه خودرو سمند به گارد ریل در جاده تبریز- صوفیان گروه نجات ایستگاه شماره 13 به فرماندهی رضا پور جهت امداد رسانی عازم محل حادثه شدند.

وی اظهار داشت: پس از اطلاع رسانی این حادثه اکیپی از آتش نشانان سریعا در محل حادثه حاضر و شاهد برخورد شدید یک دستگاه خودرو سمند با گارد ریل میانی جاده شدند که در اثر شدت این برخورد هر دو مصدوم در داخل خودرو به شدت مصدوم و مح بوس شده بودند.

طالب نژاد تصریح کرد: سریعا آتش نشانان با استفاده از تجهیزات نجات و با رعایت اصول ایمنی امداد و نجات در تصادفات جاده ای، هر دو مصدوم را از داخل خودرو به بیرون منتقل کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز متذکر شد: در اثر شدت این برخورد، پای چپ راننده 28 ساله از ساق پا قطع و پای راست نیز دچار جراحت شدید شده بود. همچنین سرنشین مرد 60ساله نیز دچار شکستگی، جراحت و آسیب دیدگی شدید اعضای بدن شده بود که هر دو جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.