حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ساماندهی پیاده‌روهای سطح منطقه توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز

شناسه : 8055 02 نوامبر 2017 - 4:07 248 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۷ تبریز، از ساماندهی پیاده روهای سطح این منطقه خبر داد و افزود: این طرح، در راستای بهسازی محیط شهری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در حال اجراست.  به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی در این خصوص گفت: اجرای طرح ساماندهی پیاده رو […]

ساماندهی پیاده‌روهای سطح منطقه توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۷ تبریز، از ساماندهی پیاده روهای سطح این منطقه خبر داد و افزود: این طرح، در راستای بهسازی محیط شهری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در حال اجراست.

 به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی در این خصوص گفت: اجرای طرح ساماندهی پیاده رو های سطح منطقه در برنامه کاری این منطقه قرار گرفته و طبق برنامه زمان بندی پیش می رود.

شهردار منطقه تصریح کرد: اجرای این عملیات  شامل زیرسازی، جدول گذاری و کفپوش بوده که درحال حاظر در چندین نقطه سطح منطقه در حال اجرا است.

وی اجرای این طرح را موجب افزایش ضریب ایمنی و تردد آسانتر و جلب رضایت شهروندان و همچنین ارتقای سطح کیفی در زیباسازی ساختارهای شهری دانست.

شهردار منطقه در پایان افزود: در حال حاضر این عملیات در شهرک اندیشه  در حال اجراست.

 

 

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.