حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پخش ویدئو مپینگ بر روی عمارت تاریخی شهرداری تـبـریـز در دهه آخر ماه صفر از ساعت 20 الی 23 شب

شناسه : 8702 18 نوامبر 2017 - 4:49 731 بازدید

تبریز ما: سازمان زیباسازی شهرداری تبریز در راستای آمادگی برای استقبال از تبریز 2018 و به مناسبت دهه آخر ماه صفر و فرارسیدن رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا (ع) اقدام به پخش ویدئو مپینگ بر روی عمارت تاریخی شهرداری تـبـریـز از ساعت 20 الی 23 شب نمود. سازمان […]

پخش ویدئو مپینگ بر روی عمارت تاریخی شهرداری تـبـریـز در دهه آخر ماه صفر از ساعت 20 الی 23 شب
پ
پ

تبریز ما: سازمان زیباسازی شهرداری تبریز در راستای آمادگی برای استقبال از تبریز 2018 و به مناسبت دهه آخر ماه صفر و فرارسیدن رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا (ع) اقدام به پخش ویدئو مپینگ بر روی عمارت تاریخی شهرداری تـبـریـز از ساعت 20 الی 23 شب نمود.

سازمان زیباسازی در راستای آمادگی برای استقبال از تبریز 2018 و به مناسبت دهه آخر ماه صفر و فرارسیدن رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا (ع) اقدام به پخش ویدئو مپینگ بر روی عمارت تاریخی شهرداری تـبـریـز از ساعت 20 الی 23 شب نمود.

ویدئو مپینگ یک تکنولوژی وابسته به ویدیو پروژکتور است که ترکیبی از نور، تصویر و صدا را در هم آمیخته و بر روی سطح یک شی دو بعدی یا سه بعدی ترسیم می‌کند. از این تکنولوژی بیشتر برای نمایش‌ها استفاده می شود و بیشتر بر روی بناهای ساختمانی به اجرا در می آید و تاثیر حسی ویدئو مپینگ  به این جهت بیشتر است که با این تکنیک از نظر صوتی و تصویری فضایی متفاوت برای مخاطب ایجاد می‌شود.

لازم به ذکر است پخش ویدئو مپینگ از 23 تا 28 آبان ماه از ساعت 20 الی 23 شب انجام خواهد شد.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.