حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

خدمات رایگان حسینیه اعظم شهدا برای مجالس ترحیم و یادبود

شناسه : 12029 28 فوریه 2018 - 4:44 346 بازدید

تبریز ما: مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز از خدمات رایگان حسینیه اعظم شهدا وادی رحمت برای برگزاری مجالس ترحیم و یادبود خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان آرامستان های شهرداری تبریز، احد فلاحی گفت: بمنظور آسایش و رفاه حال همشهریان گرامی حسینیه اعظم شهدا وادی رحمت برای برگزاری مجالس […]

خدمات رایگان حسینیه اعظم شهدا برای مجالس ترحیم و یادبود
پ
پ

تبریز ما: مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز از خدمات رایگان حسینیه اعظم شهدا وادی رحمت برای برگزاری مجالس ترحیم و یادبود خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان آرامستان های شهرداری تبریز، احد فلاحی گفت: بمنظور آسایش و رفاه حال همشهریان گرامی حسینیه اعظم شهدا وادی رحمت برای برگزاری مجالس ترحیم و یادبود در اختیار همشهریان گرامی تبریزی قرار میگیرد.

وی کاهش بار ترافیکی سطح شهر تبریز را از دیگر مزیت های این طرح اعلام کرد و خاطر نشان کرد: این طرح در راستای برگزاری طرح گوزل تبریزیم و‌در آستانه تبریز ۲۰۱۸ طرح ریزی شده است.

فلاحی افزود: متقاضیان گرامی میتوانند همه روزه با مراجعه حضوری به سازمان آرامستان های شهرداری تبریز یا تماس با شماره ۳۴۲۷۵۳۱۵ نسبت به هماهنگی و‌برگزاری مجالس ترحیم و یادبود خود اقدام نمایند.

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز در ادامه به تمرکز تمامی خدمات مجالس ترحیم در آرامستان وادی رحمت نیز اشاره کرد و افزود: در نظر داریم با احداث یک باب رستوران با ظرفیت بالا و قیمت های مصوب و نازل در راستای رفاه حال همشهریان قدم برداریم.

وی همچنین در پایان از بهره برداری بزرگترین پارکینگ عمومی شهر تبریز نیز خبر داد و‌ گفت: بزرگترین پارکینگ عمومی تبریز با مساحتی بالغ بر۵ هکتار جهت رفاه حال مراجعین گرامی و همشهریان عزیز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.