حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

رمپ شمال شرقی طرح شبدری افلاک نما باعث تسهیل در روانسازی ترافیک منطقه می شود

شناسه : 12622 05 آوریل 2018 - 6:50 187 بازدید

تبریز ما: باقر خوشنواز، تکمیل و بهره برداری از پروژه ی رمپ شمال شرقی طرح شبدری افلاک نما را باعث تسهیل در روانسازی ترافیک منطقه عنوان کرد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه دو تبریز، باقر خوشنواز شهردار منطقه با اعلام خبر فوق افزود: عملیات عمرانی احداث رمپ شمال شرقی افلاک نما […]

رمپ شمال شرقی طرح شبدری افلاک نما باعث تسهیل در روانسازی ترافیک منطقه می شود
پ
پ


تبریز ما: باقر خوشنواز، تکمیل و بهره برداری از پروژه ی رمپ شمال شرقی طرح شبدری افلاک نما را باعث تسهیل در روانسازی ترافیک منطقه عنوان کرد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه دو تبریز، باقر خوشنواز شهردار منطقه با اعلام خبر فوق افزود: عملیات عمرانی احداث رمپ شمال شرقی افلاک نما که بنوعی در تسهیل تردد وسایل نقلیه شهری به پل اتحادملی نیز تاثیر گذار است، به منظور روان سازی ترافیک شهری و تکمیل طرح شبدری افلاک نما با انجام خاکبرداری در حدود 25 هزار مترمکعب و بسترسازی برای مخلوط ریزی سرعت یافته است.

خوشنواز تصریح کرد: مرحله بعدی تکمیل طرح شبدری افلاک نما با انجام پی کنی برای اجرای عملیات دیوار بتنی و دیواره سنگی رمپ شمال شرقی این طرح است.

بنا بر توضیحات شهردار منطقه، احداث رمپ شمال شرقی افلاک نما با 180 میلیارد ریال هزینه در 250 متر طول و 24 متر عرض، موجب اتصال این مسیر به ابتدای شهرک زعفرانیه (از سوی راهنمائی) و اتصال به بلوار دکترحسابی را به سهولت شده و علاوه بر تاثیرگذاری در روان سازی عبور و مرور وسایل نقلیه شهری با تکمیل این پروژه تردد شهروندان به کمربندی میانی نیز به آسانی امکانپذیر می شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.