حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

زیرسازی و لکه‌گیری در معابر منطقه پنج با توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت

شناسه : 7185 08 اکتبر 2017 - 12:01 163 بازدید

تبریز ما: معاون خدمات شهری واجرایی شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: کارگاه امانی شهرداری منطقه پنج تبریز در شش ماهه اول سال با توزیع۴۲۰۰تن آسفالت اقدام به لکه گیری و زیرسازی در معابر سطح حوزه کرده است. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، سیامک آسیایی، همسطح سازی و دریچه گذاری و […]

زیرسازی و لکه‌گیری در معابر منطقه پنج با توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت
پ
پ


تبریز ما: معاون خدمات شهری واجرایی شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: کارگاه امانی شهرداری منطقه پنج تبریز در شش ماهه اول سال با توزیع۴۲۰۰تن آسفالت اقدام به لکه گیری و زیرسازی در معابر سطح حوزه کرده است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، سیامک آسیایی، همسطح سازی و دریچه گذاری و اصلاح پلهای فلزی را از اقدامات کارگاه امانی منطقه برشمرد و افزود: ۵۰۰ عملیات در این مدت زمان از سال انجام شده است.

معاون خدمات شهری واجرایی منطقه ۵ همچنین اصلاح جداول، جوب آب و پیاده رو را دیگر موردی ذکر کرد که توسط کارگاه امانی انجام می شود.

وی در این رابطه تصریح کرد: تاکنون ۳ کیلومتر جدول، جوب آب و پیاده رو ترمیم و اصلاح شده است.

 آسیایی رنگ آمیزی جدول، نرده فلزی ودیوارها به طول۳۰کیلومتر را از دیگر عملکرد این منطقه درشش ماهه سال برشمرد و  ازتداوم این برنامه ها تا پایان سال خبرداد. 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.