حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اجرای برنامه سراسری لایروبی کانال‌ها و آبروهای سطح حوزه شهردار منطقه ۴

شناسه : 7509 16 اکتبر 2017 - 15:38 168 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۴ گفت: در آستانه بارش ها و به منظور جلوگیری از طغیان آب، برنامه سراسری لایروبی کانال ها و آبروهای سطح حوزه اجرا می شود. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با بیان این خبر افزود: لایروبی و پاکسازی کانال‌ و جوی های محدوده […]

اجرای برنامه سراسری لایروبی کانال‌ها و آبروهای سطح حوزه شهردار منطقه ۴
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۴ گفت: در آستانه بارش ها و به منظور جلوگیری از طغیان آب، برنامه سراسری لایروبی کانال ها و آبروهای سطح حوزه اجرا می شود.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با بیان این خبر افزود: لایروبی و پاکسازی کانال‌ و جوی های محدوده منطقه در راستای ارتقای رضایتمندی شهروندی و جلوگیری ازبروز آب گرفتگی و انتشار بوی نامطبوع صورت می پذیرد.
وی در ادامه افزود: عملیات لایروبی به منظور دفع پساب ها و جلوگیری از بوی بد و به منظور جلوگیری از بروز آب گرفتگی خیابان ها و معابر شهری و حفظ محیط زیست مخصوصا در فصل بارش ها ضرورت ویژه دارد؛ لذا اجرای طرح لایروبی کانال‌ها و آبروهای سطح منطقه چهار در دستور کار معاونت خدمات شهری قرار گرفته است.
شهردار منطقه چهار در ادامه در خصوص هدف لایروبی انهار و کانال های آب بیان داشت: پاکسازی انهار و کانال ها از ضایعات به منظور پیشگیری از بحران در مواقع بارندگی از جمله اهداف این عملیات است.
امجدی در پایان اظهار داشت: همه شهروندان در ایجاد شهری پاک و ایمن باید شهرداری را یاری و از تخلیه ضایعات و پسماندها در کانال ها و جوی‌ ها خودداری کنند.
گفتنی است از آغاز این طرح تاکنون کانال ها و جوی های خیابان های حجتی، ۲۴ متری اطلس، قدس، باغ فجر، کوی رفعت حکم آباد، ۱۸ متری قائم، کوی سربازی و … پاکسازی و لایروبی شده است.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.