حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بهره‌برداری عمرانی شهرداری منطقه ۷ با هزینه ای بالغ بر ۸۰میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد

شناسه : 11544 04 فوریه 2018 - 7:44 193 بازدید

تبریز ما: چندین پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ تبریز همزمان با بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر روز ۱۶ بهمن ماه راس ساعت ۱۶ مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: در سایه […]

بهره‌برداری عمرانی شهرداری منطقه ۷ با هزینه ای بالغ بر ۸۰میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد
پ
پ

تبریز ما: چندین پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ تبریز همزمان با بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر روز ۱۶ بهمن ماه راس ساعت ۱۶ مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: در سایه عنایات الهی و تلاش های بی وقفه و شبانه روزی همکاران منطقه و همزمان با بزرگداشت دهه مبارک فجر شاهد بهره برداری از چندین پروژه این شهرداری با هزینه ای بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال خواهیم بود .

 فرخی تصریح کرد: تعریض و دو بادنده کردن جاده خلجان به طول ۲/۷ کیلومتر ، سرای محله کجوار به مساحت ۲۲۰ متر مربع ، مرمت فرهنگسرای کوثر و کتابخانه های عمومی منطقه ، جدول گذاری و آسفالت ریزی محلات در قالب طرح خدمات محله ای  و یک باب غسالخانه از جمله پروژه های آماده بهره برداری این شهرداری است.

وی در ادامه  با اشاره به مشخصات فنی طرح تعریض  و دو بانده کردن جاده خلجان اظهار داشت:  این پروژه در راستای ساماندهی و بهسازی جاده خلجان و مرتفع ساختن مشکلات چندن ساله موجود در مسیر به طول ۷ /۲ کیلومتر اجرا شده است که  برای احداث آن بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال هزینه که شامل تعریض، اجرای رفوژ ، اصلاح آسفالت قدیمی،  اجرای آسفالت جدید و خط کشی می باشد هزینه شده است .

فرخی توسعه مراکز فرهنگی وآموزشی در سطح در راستای معرفی فرهنگ شهروندی و آموزه های شهر نشینی را از جمله اهداف احداث سرای محله کجوار برشمرد و خاطر نشان ساخت که با تلاش همکاران منطقه کلاس های متنوعی برای اهالی این محل برگزار خواهد شد .

شهردار منطقه ۷ همچنین احداث یک باب غسالخانه ، ۱۲ کیلومتر جدول گذاری ، ۱۶۵۰۰۰ متر مربع آسفالت ریزی در قالب طرح خدمات محله ای را از دیگر پروژه های قابل بهره برداری این شهرداری بر شمرد .

وی تصریح کرد: تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی توام با  شاخص‌های کیفی، فنی و اصول زیباسازی، اصل مهمی است که امیدواریم با استفاده از تمامی امکانات منطقه و رعایت تمامی موارد مذکور شاهد بهره برداری از این پروژه ها باشیم.

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.