حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

زنده کردن ورزش در محلات تبریز هدف اصلی سازمان ورزش است

شناسه : 13263 16 می 2018 - 9:53 464 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: فکر، راه و حرف ما زنده کردن ورزش در محلات تبریز است. علیرضا رحیمی، در مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی محلات تبریز اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که امروز به قولی که به شهردار محترم تبریز و اعضای شورای شهر داده بودیم عمل کردیم. فکر، راه و […]

زنده کردن ورزش در محلات تبریز هدف اصلی سازمان ورزش است
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: فکر، راه و حرف ما زنده کردن ورزش در محلات تبریز است.

علیرضا رحیمی، در مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی محلات تبریز اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که امروز به قولی که به شهردار محترم تبریز و اعضای شورای شهر داده بودیم عمل کردیم. فکر، راه و حرف ما زنده کردن ورزش در محلات تبریز است. خوشحال هستیم که امروز نخستین دوره المپیاد ورزشی محلات تبریز را آغاز می‌کنیم.

وی افزود: استارت این المپیاد با مسابقات فوتسال در ماه مبارک رمضان زده می‌شود و بعد از آن با فوتبال و سایر رشته‌ها در بخش بانوان و آقایان تداوم می‌یابد. شطرنج و ورزش‌های بومی-محلی نیز در پارک‌ها اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز با اشاره به تاریخ ورزش تبریز گفت: ورزش تبریز در طول تاریخ افتخارآفرین بوده و هرگاه به گذشته نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که تبریزی‌ها در ورزش سربلند بوده‌اند. اگر مدتی است که در ورزش و به خصوص فوتبال نتایج خوبی نگرفته‌ایم ان‌شاءالله با نگاه بیشتر به فوتبال پایه و راه‌اندازی آکادمی‌ها این اتفاق به پایان می‌رسد.

رحیمی ادامه داد: اطمینان دارم استعدادهایی که از گذشته در کوچه‌های تبریز بوده و با حضور در تیم ملی و باشگاه‌های اروپایی برای این شهر افتخارآفرینی کرده‌اند، امروز هم وجود دارند. در این المپیاد استعدادهای جدیدی را کشف می‌کنیم تا برای این مردم افتخارآفرینی کنند.

وی ادامه داد: می‌دانم که همه ما به سربلندی شهرمان ایمان‌داریم، سربلندی ما دست خودمان است قرار نیست فرد دیگری بیاید و موجب پیشرفت ما شود. سازمان ورزش شهرداری تبریز دو بازو دارد، ورزشی همگانی و ورزش قهرمانی که وظیفه و مطالبه اصلی از ما ورزش همگانی است تا بتوانیم امکانات سازمان ورزش شهرداری را در اختیار خود شما قرار دهیم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز افزود: تمام سالن‌ها و زمین‌های سازمان ورزش شهرداری تبریز با پول شما ساخته‌شده و منتی نیست که این‌ها را در اختیار خود مردم قرار دهیم. اقدامات سازمان ورزش شهرداری تبریز برنامه‌هایی هستند که شما به‌حق خودتان برسید. امیدوارم با حمایت شورای شهر که همیشه پشتیبان ما بوده‌اند و کمک خدا در این المپیاد نتایج خوبی کسب کنیم.

وی افزود: نتیجه خیلی مهم است اما همه‌چیز برد و نتیجه نیست، اتحاد، دوستی، همدلی و صلح اصل مهم‌تر ورزش هستند. افتخار می‌کنیم که روزی شکر می‌کردیم یک بانوی تبریزی پرچم کشورمان را در المپیک در دست گرفته و امروز دوباره با حضور خانم فریمان که جزو مفاخر تبریز هستند، این صحنه تکرار شد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز در پایان گفت: ما پهلوانان زیادی مانند پرویز هادی، عظیم قیچی ساز و … داریم که همگی افتخار شهرمان هستند. مطمئن هستم خروجی المپیاد قطعاً تداوم این قهرمانی‌ها خواهد بود. امیدوارم المپیاد ورزشی محلات تبریز که در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود، باعث مطرح‌شدن دوباره تبریز به عنوان شهر اولین‌ها در ایران باشد.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.