حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

فرصت سه ماهه متقاضیان نوسازی ناوگان فرسوده بار درون شهری برای استفاده از وام های 8 درصدی

شناسه : 9901 23 دسامبر 2017 - 8:15 250 بازدید

[ad_1] تبریز ما: سازمان مدیریت حمل ونقل بار شهرداری تبریز طی اطلاعیه ای از فرصت سه ماهه به متقاضیان نوسازی ناوگان فرسوده بار درون شهری برای استفاده از وام های 8 درصدی خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار شهرداری تبریز ، بر اساس این اطلاعیه […]

فرصت سه ماهه متقاضیان نوسازی ناوگان فرسوده بار درون شهری برای استفاده از وام های 8 درصدی
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: سازمان مدیریت حمل ونقل بار شهرداری تبریز طی اطلاعیه ای از فرصت سه ماهه به متقاضیان نوسازی ناوگان فرسوده بار درون شهری برای استفاده از وام های 8 درصدی خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار شهرداری تبریز ، بر اساس این اطلاعیه متقاضیان نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل بار درون شهری (اعم از وانت، کامیون،کامیونت و…) می توانند برای بهره مندی از وامهای 8 درصدی به سایت سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز ( ftm.tabriz.ir )مراجعه و اطلاعات لازم را کسب کنند.

در اینت اطلاعیه آمده است: با عنایت به بحث آلودگی هوا در شهر تبریز و اعلام وضعیت بحرانی هوای شهر،سازمان مدیریت حمل ونقل بار شهرداری تبریز در فرصت سه ماهه پایانی سال متقاضیان دریافت وامهای نوسازی ناوگان بار درون شهری را به بانکهای عامل معرفی و رانندگانی که نیازمند نوسازی خودروهای فرسوده خود هستند برای دریافت وام راهنمایی کند.

شایان ذکر است بانکهای عامل معرفی شده اولویت اصلی پرداخت تسهیلات را به متقاضیان دریافت وامهای طرح نوسازی ناوگان بار درون شهری اختصاص داده و متقاضیان می توانند نسبت به اخذ این وامهای ویژه اقدام کنند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.