حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برخورد شدید خودرو پژو 206 در مسیر فرودگاه، موجب مصدومیت شدید راننده 38 شد

شناسه : 8283 07 نوامبر 2017 - 5:10 325 بازدید

[ad_1] تبریز ما: صبح امروز یک دستگاه خودرو پژو 206 به هنگام حرکت مسیر فرودگاه تبریز، در اثر بی احتیاطی از مسیر منحرف و به شدت با رفوژ میانی جاده برخورد و موجب مصدومیت شدید وی شد. به گزارش تبریز ما، مطلبی مدیر روابط عمومی آتش نشانی با اعلام این خبر گفت: پس از گزارش […]

برخورد شدید خودرو پژو 206 در مسیر فرودگاه، موجب مصدومیت شدید راننده 38 شد
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: صبح امروز یک دستگاه خودرو پژو 206 به هنگام حرکت مسیر فرودگاه تبریز، در اثر بی احتیاطی از مسیر منحرف و به شدت با رفوژ میانی جاده برخورد و موجب مصدومیت شدید وی شد.

به گزارش تبریز ما، مطلبی مدیر روابط عمومی آتش نشانی با اعلام این خبر گفت: پس از گزارش وقوع این حادثه به سازمان آتش نشانی تبریز، آتش نشانان ایستگاه شماره 16 به فرماندهی منادی فر به محل حادثه شتافته و شاهد برخورد شدید خودرو به رفوژ میانی جاده شدند که در اثر این حادثه، راننده 38 ساله به از ناحیه سر به شدت مجروح و در داخل خودرو محبوس شده بود.

وی با اشاره به عملیات سریع آتش نشانان در جهت رها سازی راننده مصدوم، افزود: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات نجات راننده مصدوم را با رعایت اصول ایمنی امداد و نجات در سوانح، به بیرون منتقل و جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی تبریز با اشاره به این شعار ایمنی که یک لحظه غفلت می تواند، یک عمر پشیمانی به دنبال داشته باشد، از رانندگان وسایل نقلیه درخواست کرد: جهت پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار و خسارات جانی و مالی، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و اصول ایمنی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.