حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

رویکرد شهرداری ها امروز حرکت به سمت نهادی اجتماعی است

شناسه : 11401 31 ژانویه 2018 - 7:34 226 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: امروز شهرداری‌ها در حال گذار از نهادی خدماتی به نهادهای اجتماعی هستند و ما نیز باید در سازمان خود به این سمت و سو حرکت کنیم. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز، […]

رویکرد شهرداری ها امروز حرکت به سمت نهادی اجتماعی است
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: امروز شهرداری‌ها در حال گذار از نهادی خدماتی به نهادهای اجتماعی هستند و ما نیز باید در سازمان خود به این سمت و سو حرکت کنیم.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز، علی مدبر صبح امروز در جمع پرسنل این سازمان اظهار داشت: شهرداری‌ها امروز در این زمینه‌ها فعالیت می کنند و مسائل عدیده اجتماعی و تلاش برای رفع آن را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

مدبر افزود: امروز شهرداری ها به عنوان نهاد اجتماعی در حال برنامه‌ریزی در حول مسائل اجتماعی هستند؛ این مسائل از مصائب مربوط به سالمندان گرفته تا نابینایان، کودکان، بزرگسالان و… را در برگرفته است و به طور کلی شهرداری برای همه اقشار جامعه برنامه‌ریزی دارند.

وی با تاکید بر اینکه ما نیز باید برای رسیدن به این جایگاه تلاش کنیم، تصریح کرد: اگر شهرداری‌ها می‌خواهند در مسائل فرهنگی ارتقا پیدا کنند، باید در مسائل اجتماعی نیز یاری‌گر باشند و مشکلاتی را حل کنند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز با اشاره به سطح علمی و تجربی پرسنل این سازمان، خاطرنشان کرد: بیشتر پرسنل سازمان دارای تحصیلات کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هستند که با همین پتانسیل علمی می توانید در این زمینه یاری‌گر ما باشید و از طریق راه اندازی اتاق‌های فکر، مسائل را مرتفع ساخته و با ایده‌های نو گام‌های مهمی برداریم.

مدبر همچنین اظهار داشت: مجتبی کاشانی در کتاب مدیریت دلها نوشته است: «امروز مدیریت این نیست که با فشار، زور، توهین و…کاری انجام شود. امروز در تمام دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که اگر تمام متخصصان دنیا در دست شما باشند ولی دل آنها با شما نباشد ، نمی توان کاری پیش برد و به اهداف دست یافت.»

وی با بیان اینکه تمامی ما در این مجموعه باید برای آبادانی شهرمان تلاش کنیم، تصریح کرد: خدا در همه جا دو عامل تقوا و عمل صالح را در کنار یکدیگر قرار داده است. عمل صالح همین کاری است که ما باید در مملکت امام زمان انجام دهیم. برای این منظور در وهله نخست نیت‌های خود را برای کار برای خدا کنیم و بعد برای شهر و سازمان .

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی دیگر از اهداف سازمان‌ سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز موضوع گردشگری است که باید به همین منظور سیاست های گردشگری را در سازمان خود تبیین کنیم .

مدبر ادامه داد: برای مثال فرصت‌هایی مثل فاز دو ائل گلی، ائل باغی ارزشمند است که در موضوعات طبیعت گردی می توان اقداماتی را انجام داد.

وی افزود: فرصت‌هایی مثل راه‌اندازی شهرک گلخانه‌ای در شمالغرب، جاذبه های اکوتوریسمی در پارک بزرگ، بهره‌گیری از فضاهای موجود در ائل گلی برای جذب هر چه بیشتر توریست های خارجی و… از دیگر این موضوعات به شمار می‌رود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.