حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آماده‌باش خدماتی شهرداری تبریز تا مساعدشدن وضعیت آب‌و‌هوا ادامه خواهد داشت

شناسه : 7512 16 اکتبر 2017 - 19:02 205 بازدید

تبریز ما: معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز با اشاره به وضعیت آب‌وهوایی و پیش‌بینی بارش‌های پراکنده، گفت: آماده‌باش خدماتی شهرداری تبریز تا مساعدشدن وضعیت آب‌و‌هوا ادامه خواهد داشت. به گزارش تبریز ما، علی مدبر افزود: با توجه به ادامه بارش های پاییزه در منطقه شمالغربی کشور احتمال آب گرفتگی معابر شهری مخصوصا در […]

آماده‌باش خدماتی شهرداری تبریز تا مساعدشدن وضعیت آب‌و‌هوا ادامه خواهد داشت
پ
پ


تبریز ما: معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز با اشاره به وضعیت آب‌وهوایی و پیش‌بینی بارش‌های پراکنده، گفت: آماده‌باش خدماتی شهرداری تبریز تا مساعدشدن وضعیت آب‌و‌هوا ادامه خواهد داشت.

به گزارش تبریز ما، علی مدبر افزود: با توجه به ادامه بارش های پاییزه در منطقه شمالغربی کشور احتمال آب گرفتگی معابر شهری مخصوصا در تبریز وجود دارد و مشارکت همگانی در کاهش بار ترافیک و تسریع در سرعت انتقال نیروهای خدماتی به تمامی نقلط شهر بیش از پیش احساس می شود.

وی با اشاره به اجرای عملیات تنظیف و پاکسازی مسیر جریان سیلاب سطح شهر تبریز، تصریح کرد: تمامی شهرداران مناطق توان خدماتی و تجهیزاتی خود را با اولویت محدوده‌های آسیب‌پذیر و حاشیه‌نشین به کار گرفته اند.

مدبر اظهار داشت: ارتباط مستمر با اداره‌کل هواشناسی، از نخستین ساعات آغاز بارش شدید باران در تبریز و با هماهنگی مناطق ده‌گانه و سازمان‌های ذی‌ربط، تمهیدات لازم برای مقابله با آبگرفتگی معابر و هدایت آب‌های سطحی در نظر گرفته شده بود.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز همچنین خواستار همکاری شهروندان با واحد 137 در صورت مشاهده آبگرفتگی و موارد مشابه شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.