حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بهره‌برداری از سه پروژه عمرانی شهرداری منطقه۲ با هزینه‌ای بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال

شناسه : 8661 16 نوامبر 2017 - 10:58 186 بازدید

تبریز ما: با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، شهردار تبریز و جمعی از شهروندان، سه پروژه عمرانی شهرداری منطقه ۲ تبریز با هزینه‌ای بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی بوستان گلگشت نیز آغاز شد. به گزارش تبریز ما، با بهره‌برداری از ساختمان اداری فضای سبز که در دو طبقه و […]

بهره‌برداری از سه پروژه عمرانی شهرداری منطقه۲ با هزینه‌ای بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال
پ
پ


تبریز ما: با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، شهردار تبریز و جمعی از شهروندان، سه پروژه عمرانی شهرداری منطقه ۲ تبریز با هزینه‌ای بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی بوستان گلگشت نیز آغاز شد.

به گزارش تبریز ما، با بهره‌برداری از ساختمان اداری فضای سبز که در دو طبقه و در ۶۰۰ مترمربع مساحت آماده شده، مدیریت فضای سبز و مراجعات شهروندان در این خصوص، با تسهیل بیشتری اجرا می‌شود. هزینه اجرای این پروژه، ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.

بوستان احداث بوستان شهدای آتش‌نشان پروژه دیگری است که در ۷ هکتار با مساحت با صرف ۴ میلیارد ریال اعتبار در بلوار فتح احداث شده است. زمین‌های والیبال، زمین بازی کودکان، ۱۴ آلاچیق، احداث پیاده رو، نرده کشی از جمله بخش‌‌های این بوستان است.

خانه فرهنگ نرجس خاتون(س) در ۴۰۰ مترمربع مساحت و با هزینه ۵ میلیارد ریال، برای استفاده بانوان از کلاس‌های مختلف آموزشی احداث شده‌است. آمفی تئاتر، کلاس‌های آموزش خیاطی، اتاق بازی کودکان جمله امکانات این مرکز است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.