حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

راه اندازی سیستم اعلام صوتی نام ایستگاه در داخل اتوبوس‌های مسیرBRT

شناسه : 11813 17 فوریه 2018 - 6:58 226 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از راه اندازی سیستم اعلام صوتی نام ایستگاه در داخل اتوبوس های مسیر بی آرتی تبریز خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، فرخ جلالی با اعلام این خبر افزود: ارائه خدمات مطلوب به مسافران از وظایف اصلی […]

راه اندازی سیستم اعلام صوتی نام ایستگاه در داخل اتوبوس‌های مسیرBRT
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از راه اندازی سیستم اعلام صوتی نام ایستگاه در داخل اتوبوس های مسیر بی آرتی تبریز خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، فرخ جلالی با اعلام این خبر افزود: ارائه خدمات مطلوب به مسافران از وظایف اصلی اتوبوسرانی میباشد و در همین راستا  سیستم اطلاعرسانی به مسافر درخصوص نام ایستگاهی که اتوبوس در آن قرار دارد و نام ایستگاه بعدی برای اطلاع از محل پیاده شدن مسافر راه اندازی گردید.

مدیرعامل شرکت واحد گفت: با توجه به حساسیت متخصصین اتوبوسرانی در میزان دقت لازم برای تشخیص مکانی دستگاهها، انتخاب و تعیین شرکت مجری با حساسیت بیشتری دنبال شد تا کمترین خطا در اعلام نام ایستگاه وجود داشته باشد و بدین منظور برای تهیه و تامین 100 دستگاه اعلام صوتی مبلغ 1،000،000،000 ریال سرمایه گذاری انجام گردید. 

جلالی با اعلام این مطلب که در مراحل تست پروژه شهروندان متعددی از اجرای طرح ابراز خرسندی کردهاند گفت: از سایر اهداف این پروژه ارائه خدمات به شهروندان روشندل میباشد که در پیدا کردن آدرس با مشکل مواجه هستند و با استفاده از این سیستم بطور مستقل قادر به تشخیص ایستگاه بوده و از پرسش برای یافتن ایستگاه مدنظر بی نیاز خواهند بود.

مدیر عامل شرکت واحد گفت: در سیستم اعلام صوتی نام ایستگاه، از ماژولGPS  و سیستم صوتی بهره گرفته و بر اساس مختصات جغرافیایی و اسامی ایستگاهها در مسیر رفت و برگشت که به حافظه سیستم وارد شده، ایستگاهی را که اتوبوس در آن واقع شده به همراه نام ایستگاه بعدی تشخیص و اعلام مینماید. 

جلالی در خاتمه افزود: در زمینه هوشمندسازی حمل و نقل عمومی و ارائه اطلاعات بیشتر به مسافران درباره برنامه زمانی رسیدن اتوبوسها به ایستگاههای مختلف در سطح شهر، پروژههای دیگری در اتوبوسرانی در دست مطالعه میباشد و امید است که در آینده نزدیک زمینه بهرهمندی همشهریان عزیز در این زمینه  مهیا شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.