حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

اهداف خدماتی، زیست‌محیطی و زیباسازی پروژه «بهسازی مهرانه‌رود» حایز اهمیت است

شناسه : 7855 25 اکتبر 2017 - 16:42 220 بازدید

تبریز ما: معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار اهداف خدماتی، زیست محیطی و زیباسازی «بهسازی مهرانه رود» را حایز اهمیت دانست. معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار اهداف خدماتی، زیست محیطی و زیباسازی «بهسازی مهرانه رود» را حایز اهمیت دانست. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، موسوی با […]

اهداف خدماتی، زیست‌محیطی و زیباسازی پروژه «بهسازی مهرانه‌رود» حایز اهمیت است
پ
پ

تبریز ما: معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار اهداف خدماتی، زیست محیطی و زیباسازی «بهسازی مهرانه رود» را حایز اهمیت دانست.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار اهداف خدماتی، زیست محیطی و زیباسازی «بهسازی مهرانه رود» را حایز اهمیت دانست.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، موسوی با بیان این مطلب، افزود: با تکمیل طرح ساماندهی و بهسازی بستر مهرانه رود، این پروژه فارغ از اهمیت زیست محیطی، به یک ظرفیت مستعد زیست محیطی و گردشگری منتهی می شود.
وی  گفت: در ادامه تکمیل بهسازی و ساماندهی مسیر سراسری مهرانه رود، شهرداری منطقه ۴ ساماندهی این مسیر را در حدفاصل پل نظام پزشکی تا آجی چای، به طول ۱۸۰۰ متر در دست اجرا دارد که تاکنون ۸۵درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
معاون فنی و عمرانی منطقه تصریح کرد: عرض این پروژه، در نقاطی ۲۸ متر است و در نقاطی، به ۳۵ متر می رسد که برای بهسازی این مسیر، در کنار بسترسازی، عملیاتی از قبیل اجرای دیوار ساحلی سنگی، دیوار پیاده روی سنگی، کف سنگی و قیف بتنی نیز در حال اجرا می باشد.
موسوی میزان اعتبار صرف شده برای این پروژه را ۹۰ میلیارد ریال عنوان کرد.
وی اظهار داشت: ساماندهی و بهسازی بستر مهرانه رود، تنها به عملیات عمرانی محدود نمی گردد؛ بلکه به همت شهرداری منطقه چهار اقداماتی در حوزه فضای سبز و زیبا سازی هم در این مسیر انجام می‌ گیرد تا علاوه بر تامین سلامت و بهداشت شهروندان تبریزی، بخصوص شهروندان ساکن در حوالی این رودخانه، زیبایی های بصری شهر نیز، محیط زندگی شهروندان را دلنشین تر سازد.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.