حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ذات فعالیت های روابط عمومی، حساس، سنگین و در عین حال مظلوم است

شناسه : 10541 08 ژانویه 2018 - 12:07 225 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، ضمن تشکر از زحمات بی وقفه و دلسوزانه مدیرکل سابق بر بهره گیری از تجارب اجرایی و استفاده از راهکارها و ایده‌های موثر تاکید کرد. به گزارش تبریز ما، سعید حاجی زاده، در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز، ذات […]

ذات فعالیت های روابط عمومی، حساس، سنگین و در عین حال مظلوم است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، ضمن تشکر از زحمات بی وقفه و دلسوزانه مدیرکل سابق بر بهره گیری از تجارب اجرایی و استفاده از راهکارها و ایده‌های موثر تاکید کرد.

به گزارش تبریز ما، سعید حاجی زاده، در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز، ذات فعالیت های روابط عمومی را حساس، سنگین و در عین حال مظلوم عنوان و از آن به عنوان ویترین فعالیت های شهرداری یاد کرد.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری در خصوص مسئولیت سنگین و خطیر اداره کل در رویداد تبریز 2018 ، خواستار ادامه روند همکاری صمیمانه و شبانه روزی اعضای مجموعه شد.

حاجی زاده نهاد روابط عمومی را به عنوان پل ارتباطی بین شهروندان و سازمان عنوان کرد و افزود: حوزه روابط عمومی به جهت ضرورت انعکاس مناسب فعالیت های گسترده مجموعه بزرگ شهرداری تبریز و نیز ارتباط مستقیم با شهروندان بسیار حساس و با اهمیت بوده و انجام احسن این وظیفه خطیر، نیازمند همدلی همه کارکنان روابط عمومی است.

گفتنی است؛ در این مراسم، از تلاش‌های میراعتماد عمادی قدردانی شده و سعید حاجی زاده به عنوان مدیرکل‌روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز معرفی شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.