حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ایران سومین پیروزی در والیبال نشسته را کسب کرد

شناسه : 12965 22 آوریل 2018 - 2:53 453 بازدید

تبریز ما: تیم ملی ایران در سومین روز مسابقات لیگ جهانی والیبال نشسته در تبریز، سومین پیروزی پیاپی خود را با برد مقابل اوکراین کسب کرد.  دیدار تیم های والیبال نشسته ایران و اوکراین امروز شنبه در سالن صدرای تبریز برگزار شد و تیم ایران با نتیجه 3 بر صفر فاتح میدان شد. تیم والیبال […]

ایران سومین پیروزی در والیبال نشسته را کسب کرد
پ
پ


تبریز ما: تیم ملی ایران در سومین روز مسابقات لیگ جهانی والیبال نشسته در تبریز، سومین پیروزی پیاپی خود را با برد مقابل اوکراین کسب کرد.

 دیدار تیم های والیبال نشسته ایران و اوکراین امروز شنبه در سالن صدرای تبریز برگزار شد و تیم ایران با نتیجه 3 بر صفر فاتح میدان شد.

تیم والیبال نشسته ایران در این بازی در سه ست پیاپی با نتایج 25 بر 14، 25 بر 18 و 25 بر 18 بر تیم اوکراین چیره شد.این سومین برد پیاپی تیم ملی والیبال نشسته ایران در رقابت های جهانی والیبال نشسته در تبریز است.

تیم ملی والیبال نشسته کشورمان پیش از این دیدار، مقابل تیم های ملی روسیه و بوسنی و هرزگوین به پیروزی رسیده بود.

مسابقات والیبال نشسته تبریز با حضور 6 تیم برتر جهان، متشکل از تیم های ایران، روسیه، آلمان، اوکراین، بوسنی هرزگوین، آمریکا از سی ام فروردین در تبریز آغاز شده و تا چهارم اردیبهشت ادامه دارد.

این مسابقات در راستای رویداد بین المللی تبریز 2018 برگزار می شود.تبریز در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام انتخاب شده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.