حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دومین دوره آموزشی و توجیهی کارکنان شهرداری تبریز برگزار می شود

شناسه : 11075 22 ژانویه 2018 - 6:32 391 بازدید

[ad_1] تبریز ما: دومین دوره ی کارگاه های آموزشی مربیان جهت ارائه آموزش های شهروندی در مدارس سطح شهر تبریز با حضور کارشناسان شهرداری تبریز برگزار می شود. به گزارش تبریز ما، خسرو خیری، مدیر فرهنگی، هنری و تفریحی شهرداری تبریز هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح آموزش های شهروندی و افزایش مشارکت […]

دومین دوره آموزشی و توجیهی کارکنان شهرداری تبریز برگزار می شود
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: دومین دوره ی کارگاه های آموزشی مربیان جهت ارائه آموزش های شهروندی در مدارس سطح شهر تبریز با حضور کارشناسان شهرداری تبریز برگزار می شود.

به گزارش تبریز ما، خسرو خیری، مدیر فرهنگی، هنری و تفریحی شهرداری تبریز هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح آموزش های شهروندی و افزایش مشارکت شهروندان در امور شهری عنوان کرد.

خیری افزود: با توجه به توسعه شهرها با افزایش جمعیت و از سوی دیگر گسترش پدیده مهاجرت  به کلانشهرها  باعث شده است که  فرهنگ های متفاوت در بین شهروندان وجود داشته باشد که ارائه آموزش های شهروندی در همگون سازی این فرهنگ ها موثر و حیاتی است.

وی تصریح کرد: آموزش های شهروندی توسط دستگاه های متولی این امر از جمله شهرداری ها باعث توانمندسازی شهروندان در خصوص مسائل اجتماعی و فرهنگی خواهد شد.

مدیر فرهنگی ادامه داد: شهروندان توانمند در تحقق توسعه پایدار شهری و افزایش مشارکت مثبت شهروندان در امورات شهری حلقه طلایی جوامع امروز محسوب می شوند.

گفتنی است؛ فن بیان، آتش نشانی و خدمات ایمنی، محیط زیست و توسعه پایدار شهری و گردشگرپذیری عنوان دوره های در حال برگزاری این دوره است.

این دوره کارگاه ها طی دو روز 2 و 3 بهمن ماه از ساعت 9 صبح در آمفی تئاتر شهرداری مرکز با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی و معاونت برنامه ریزی شهرداری تبریز برگزار می شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.