حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دوره تکمیلی آموزشی آکس بندی معابر و ارزش منطقه ای شهرداری تبریز برگزار شد

شناسه : 12997 23 آوریل 2018 - 4:18 204 بازدید

تبریز ما: به منظور به روزرسانی آکس های معابر و قیمت گذاری ارزش معاملاتی منطقه ای، دوره تکمیلی آموزشی برای کارشناسان مناطق برگزار شد. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، عملیات تکمیلی آکس بندی معابر و درج قیمت های معاملات برای کلیه سالها براساس ارزش های منطقه ای ارائه […]

دوره تکمیلی آموزشی آکس بندی معابر و ارزش منطقه ای شهرداری تبریز برگزار شد
پ
پ


تبریز ما: به منظور به روزرسانی آکس های معابر و قیمت گذاری ارزش معاملاتی منطقه ای، دوره تکمیلی آموزشی برای کارشناسان مناطق برگزار شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، عملیات تکمیلی آکس بندی معابر و درج قیمت های معاملات برای کلیه سالها براساس ارزش های منطقه ای ارائه شده از سوی اداره کل امور مالیات استان طبق برنامه زمانبندی تعیین شده ارسالی به مناطق در محل سازمان در حال برگزاری است و کارشناسان مناطق ده گاه شهرداری تبریز در روزهای تعیین شده از سوی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در این دوره آموزشی شرکت می کنند.

این دوره آموزشی جهت اصلاح و رفع نواقص آکس بندی و افزایش یا کاهش آکس های معابر و خیابان های اصلی و فرعی تدارک دیده شده است.

گفتنی است؛ در سیستم یکپارچه سازی شهرداری تبریز تعداد 11 لایه قیمت منطقه ای وجود دارد و مزیت اصلی این دوره بررسی و تکمیل نواقص ارزش منطقه ای مطابق آکس بندی معابر می باشد که کلیه املاک سطح شهر تبریز با خطای کمتر از 2 درصد تحت پوشش قرار می گیرد.

 در حالی که در لایه های موجود خطای بالای 20 درصد وجود داشت این دوره ها با نظارت معاونت مالی و اقتصادی، مدیریت اداره ممیزی و نوسازی و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز در حال برگزاری است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.