حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اجرای طرح پاکسازی شهر تبریز ویژه روز طبیعت

شناسه : 12558 03 آوریل 2018 - 8:03 395 بازدید

تبریز ما: معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز از اجرای طرح ضربتی پاکسازی شهر تبریز به همراه ورودی های ، تمامی بوستانها ، تفرجگاهها و معابر شهر توسط نیروهای خدمات شهری خبر داد. به گزارش تبریز ما، مسعود برزگر جلالی افزود: همزمان با پایان روز طبیعت و از نخستین ساعات دیشب در یک اقدام […]

اجرای طرح پاکسازی شهر تبریز ویژه روز طبیعت
پ
پ


تبریز ما: معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز از اجرای طرح ضربتی پاکسازی شهر تبریز به همراه ورودی های ، تمامی بوستانها ، تفرجگاهها و معابر شهر توسط نیروهای خدمات شهری خبر داد.

به گزارش تبریز ما، مسعود برزگر جلالی افزود: همزمان با پایان روز طبیعت و از نخستین ساعات دیشب در یک اقدام ضربتی تمامی بوستانها ، تفرجگاهها و معابرشهر توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری تبریز از وجود زباله و نازیبائیهای بجا مانده از این روز پاکسازی شد.

وی اظهار داشت: با آغاز سال نو و آستانه روز طبیعت تمهیدات لازم برای مدیریت هرچه بهتر وضعیت بوستانها و معابر شهری  و به حداقل رساندن آسیب های احتمالی به محیط زیست در این روز فراهم شده  و تدابیر لازم در این زمینه از سوی حوزه معاونت خدمات شهری و اجرائی شهرداری تبریز اندیشیده شده بود.

برزگر جلالی تصریح کرد: در راستای مدیریت موضوع پسماند شهری نیز کیسه زباله هایی با برچسب پیام زیست محیطی آماده و در این روز  توسط عوامل حوزه خدمات شهری در اختیار شهروندان عزیز قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با اجرای طرح های مختلف خدماتی نظافت، زیباسازی و پاکیزگی شهر تبریز را گام اساسی تحول بصری تبریز در سال جدید برداشته شده است.

لازم به ذکر است در چند ماه گذشته و ماههای منتهی به آخر سال تلاشهای زیادی از سوی حوزه معاونت خدمات شهری و اجرائی شهرداری تبریزدر زمینه زیباسازی ، پاکیزگی شهری ، از بین بردن نازیبائیهای بصری ، حذف موانع فیزیکی و آماده سازی هرچه بهتر شهر برای سال نو در قالب طرحهای “گوزل تبریزیم” و “بایرام پئشوازی-تبریزین یازی” انجام گرفته است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.