حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مهار بحران آبگرفتگی معابر تبریز در کوتاه‌ترین زمان/ معاون استاندار از شهرداری تبریز تقدیر کرد

شناسه : 13117 28 آوریل 2018 - 18:04 357 بازدید

تبریز ما: در پی مهار بحران آبگرفتگی معابر تبریز در کوتاه ترین زمان، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از مدیریت و سرعات عمل شهرداری کلانشهر تبریز قدردانی کرد. به گزارش تبریز ما، مهندس صادق پورمهدی در گفتگو با شبکه استانی سهند، با اشاره به بارندگی سیل آسای بعد از ظهر امروز و آبگرفتگی معابر کلانشهر […]

مهار بحران آبگرفتگی معابر تبریز در کوتاه‌ترین زمان/ معاون استاندار از شهرداری تبریز تقدیر کرد
پ
پ


تبریز ما: در پی مهار بحران آبگرفتگی معابر تبریز در کوتاه ترین زمان، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از مدیریت و سرعات عمل شهرداری کلانشهر تبریز قدردانی کرد.

به گزارش تبریز ما، مهندس صادق پورمهدی در گفتگو با شبکه استانی سهند، با اشاره به بارندگی سیل آسای بعد از ظهر امروز و آبگرفتگی معابر کلانشهر تبریز، از تدابیر به موقع و زحمات تمام عوامل زحمتکش شهرداری در رفع فوری مشکلات به وجود آمده قدردانی کرد.

گفتنی است در پی بارندگی شدید بعد از ظهر امروز، بسیاری از معابر شهری کلانشهر تبریز دچار سیلاب و آبگرفتگی شدید شد اما با حضور به موقع نیروهای عملیاتی شهرداری کلانشهر تبریز به ویژه خدمات شهری، آتش نشانی، پاکبانان و … مشکلات به وجود آمده در کوتاه ترین زمان ممکن رفع گردید.

در پی این بارندگی، ستاد مدیریت بحران شهرداری کلانشهر تبریز بصورت اضطرای تشکیل جلسه داده و با پیش بینی های لازم و  بسیج به موقع نیروی انسانی و امکانات فنی و عملیاتی واحدهای مختلف، آبگرفتی معابر را به سرعت رفع کردند.

از سوی دیگر بر اساس اعلام کارشناسان، تدابیر اتخاذ شده از سوی شهرداری تبریز به ویژه اجرای طرح “گوزل تبریزیم” در لایروبی آبروهای شهری، حذف موانع فیزیکی، پل های زائد و … در سطح شهر در کاهش میزان خسارت سیلاب و آبگرفتگی های اخیر موثر بوده است.

بر این اساس، در این طرح حدود 10 هزار پل زائد و غیرضروری در سطح شهر جمع آوری شده و این طرح همچنان ادامه خواهد داشت.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.