حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

حمایت شورای شهر از گسترش فرهنگ ورزش / المپیاد ورزش محلات برگ زرین ورزش آذربایجان است

شناسه : 13261 16 می 2018 - 9:48 357 بازدید

تبریز ما: عضو شورای شهر تبریز گفت: برگزاری اولین المپیاد ورزش محلات تبریز یک برگ زرین دیگر در تاریخ مدیریت ورزش آذربایجان است و می تواند کاری کند که مردم بیشتر به سمت ورزش بروند. علی آجودان زاده در مراسم افتتاحیه نخستین دوره المپیاد ورزشی محلات تبریز  گفت: اگر راه ورزش باز شود به همان […]

حمایت شورای شهر از گسترش فرهنگ ورزش / المپیاد ورزش محلات برگ زرین ورزش آذربایجان است
پ
پ


تبریز ما: عضو شورای شهر تبریز گفت: برگزاری اولین المپیاد ورزش محلات تبریز یک برگ زرین دیگر در تاریخ مدیریت ورزش آذربایجان است و می تواند کاری کند که مردم بیشتر به سمت ورزش بروند.

علی آجودان زاده در مراسم افتتاحیه نخستین دوره المپیاد ورزشی محلات تبریز  گفت: اگر راه ورزش باز شود به همان اندازه راه اعتیاد بسته می شود. امیدوارم روز به روز شاهد پیشرفت در عرصه ورزش کشور و بین الملل باشیم.

وی افزود: 2 بازوی توانمند ورزش شهرداری تبریز، ورزش قهرمانی و ورزش همگانی است ولی آنچه بیشتر شورای شهر تاکید دارد، علاوه بر حمایت از تیم های محبوب که در عرصه های کشوری و بین المللی افتخار آفرینی می کنند، ورزش همگانی است.

عضو شورای شهر تبریز خاطرنشان کرد: در کنار سازمان ورزش شهرداری تبریز هر قدر که از دستمان بر بیاید از گسترش فرهنگ ورزش حمایت می کنیم. کسی که ورزش می کند، می داند که این قدرت از خداوند نشات می گیرد و تنها مقابل او سر تعظیم فرود می آورده و در مقابل دیگران سر خم نمی کند.

علی آجودان زاده در پایان گفت: دعا می کنم قهرمانان همواره قهرمان بمانند و فقط نزد خداوند سر خم کرده و همچون گذشته مجددا در عرصه های بین المللی و کشوری افتخار آفرینی کنند.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.