حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بازدید معاون رئیس‌جمهوری از پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز

شناسه : 8958 23 نوامبر 2017 - 12:55 351 بازدید

[ad_1] تبریز ما: علی‌‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در بازدید از پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز بر تسریع روند ساخت و تجهیز این پروژه تأکید کرد. او همچنین با اشاره به اینکه پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز به‌عنوان یکی از طرح‌های اولویت‌دار به معاون‌اول رئیس‌جمهوری ارائه می‌شود، رعایت استانداردهای […]

بازدید معاون رئیس‌جمهوری از پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: علی‌‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در بازدید از پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز بر تسریع روند ساخت و تجهیز این پروژه تأکید کرد.

او همچنین با اشاره به اینکه پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز به‌عنوان یکی از طرح‌های اولویت‌دار به معاون‌اول رئیس‌جمهوری ارائه می‌شود، رعایت استانداردهای لازم را در ساخت مرکز همایش‌ها از موضوعات ضروری دانست.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همچنین از سالن‌های چند‌منظوره این مرکز همایش‌ها بازدید کرد و توجه به موضوع اکوستیک در این سالن‌ها را مورد تأکید قرار داد.

او همچنین خواستار توجه به کوچک‌ترین جزییات در ساخت این مرکز همایش‌ها شد.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.