حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11407 تعداد نوشته های امروز : 0×

۲۴متری فرشته جنوبی بازگشایی می‌شود

شناسه : 8867 22 نوامبر 2017 - 8:05 426 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار منطقه 5 تبریز گفت: پس از بازگشایی فاز اول ۲۴ متری فرشته جنوبی، به منظور اجرای فاز دوم آن عملیات پوشش کانال واقع در مسیر آغاز شد. به گزارش شهیار به نقل از  شهرداری منطقه 5 تبریز، یعقوب هوشیار گفت: پس از پوشش کانال واقع در مسیر به طول ۳۵۰ متر و […]

۲۴متری فرشته جنوبی بازگشایی می‌شود
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: شهردار منطقه 5 تبریز گفت: پس از بازگشایی فاز اول ۲۴ متری فرشته جنوبی، به منظور اجرای فاز دوم آن عملیات پوشش کانال واقع در مسیر آغاز شد.

به گزارش شهیار به نقل از  شهرداری منطقه 5 تبریز، یعقوب هوشیار گفت: پس از پوشش کانال واقع در مسیر به طول ۳۵۰ متر و زیرسازی و آسفالت ریزی این مسیر، ۲۴ متری فرشته جنوبی و به طول 1.5 کیلومتر به بارنج متصل خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه هدف ازاجرای این مسیرگشایی امکان دسترسی از اتوبان پاسداران به بارنج می باشد افزود: پس از بهره برداری از مسیرگشایی فرشته جنوبی تردد از اتوبان پاسداران به محلات بارنج، ولیعصر دو، کوی استانداری و کوی ولیعصر میسر خواهد شد.

هوشیار در این رابطه خاطرنشان ساخت: پیش از این مسیرگشایی های ولیعصر دوبه بارنج و بارنج به کوی استانداری به بهره برداری رسیده بود.

شهردار منطقه همچنین هزینه عملیات عمرانی این پروژه را ۲۰ میلیارد ريال ذکر کرد و گفت: با پایان یافتن تملک املاک واقع در مسیرگشایی عملیات عمرانی و اجرایی پروژه در حداقل زمان به اتمام خواهد رسید.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.