حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بررسی نقاط حادثه خیز غرب تبریز در جلسه ستاد مدیریت بحران منطقه ۶

شناسه : 6454 19 سپتامبر 2017 - 7:38 420 بازدید

[ad_1] تبریز ما: در جلسه ستاد مدیریت بحران منطقه ۶ ضمن بررسی و اصلاح نقاط حادثه خیز غرب تبریز، مسائل و مشکلات موجود بررسی و تدابیر لازم اندیشیده شد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۶ تبریز، این جلسه با تاکید شهردار منطقه مبنی بر تشکیل جلسات در خصوص پیشگیری و مقابله […]

بررسی نقاط حادثه خیز غرب تبریز در جلسه ستاد مدیریت بحران منطقه ۶
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: در جلسه ستاد مدیریت بحران منطقه ۶ ضمن بررسی و اصلاح نقاط حادثه خیز غرب تبریز، مسائل و مشکلات موجود بررسی و تدابیر لازم اندیشیده شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۶ تبریز، این جلسه با تاکید شهردار منطقه مبنی بر تشکیل جلسات در خصوص پیشگیری و مقابله با حوادث غیر مترقبه از جمله خطر زلزله و سیل و… جلسه ای با حضور معاون و کارشناسان ستاد بحران شهرداری تبریز و همچنین معاون خدمات شهری منطقه و معاون فنی و عمرانی منطقه، معاون فرهنگی و اجتماعی و مدیر روابط عمومی منطقه ۶ شهرداری تبریز تشکیل شد و پس از بحث و بررسی مقرر شد:

با بررسی و مطالعات کارشناسی خطرات بالقوه سطح حوزه غرب تبریز شناسایی و پاسخگویی سریع و آسان به حوادث غیرمترقبه انجام گیرد.

پارک های سطح منطقه تعمیر و به توسط مدیریت های ذیربط امکانات ضروری مجهز شود.

همکاری و هماهنگی مناسب بین مدیریت بحران مرکز و مناطق ده گانه ایجاد و پروژه های مناسب درخصوص پیشگیری، آمادگی و مقابله با حوادث غیرمترقبه اجرا شود.

اطلاعات و آمار و تهیه گزارش جامع از طریق مدیریت بحران منطقه جمع آوری و وسایل ضروری جهت امدادرسانی و پاسخگویی به حوادث احتمالی تهیه و نگهداری شود.

برگزاری آموزش های مبنی بر پیشگیری و مقابله با آتش سوزی، بارش برف، سیل و بادهای شدید که بیشترین تهدید را در شهر تبریز دارد، برگزار گردد.

محل اسکان موقت در سطح حوزه با حداقل استانداردها و شرایط لازم برای استقرار و زندگی افراد آسیب دیده شناسایی و تجهیز شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.