حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

جمع آوری 1794 قلاده سگ در تبریز و انتقال به پناه گاه “آذر پردیس”

شناسه : 8434 11 نوامبر 2017 - 7:29 181 بازدید

تبریز ما: معاون خدمات شهری شهردار تبریز از اجرای طرح های مختلف برای ارتقای سلامت شهری در شش ماهه اول سال 96 خبر داد و گفت در این راستا یک هزارو 794 قلاده سگ بدون صاحب از سطح شهر تبریز و حومه جمع آوری و به انجمن حامیان حیوانات آذر پردیس تحویل داده شده است. […]

جمع آوری 1794 قلاده سگ در تبریز و انتقال به پناه گاه “آذر پردیس”
پ
پ

تبریز ما: معاون خدمات شهری شهردار تبریز از اجرای طرح های مختلف برای ارتقای سلامت شهری در شش ماهه اول سال 96 خبر داد و گفت در این راستا یک هزارو 794 قلاده سگ بدون صاحب از سطح شهر تبریز و حومه جمع آوری و به انجمن حامیان حیوانات آذر پردیس تحویل داده شده است.

به گزارش تبریز ما، علی مدبر با اشاره اینکه این حیوانات پس از اجرای عملیات پیشگیرانه، واکسیناسیون و انگل تراپی می شوند افزود: اجرای این طرح توسط شهرداری تبریز با هدف کنترل جمعیت سگ های ولگرد، از سال 92 آغاز و با همکاری گروه های مردم نهاد حامیان حیوانات نگهداری می شوند.

وی آهک گذاری جوب ها و کانال های آب رو را از دیگر عملیات بهداشت محیطی برشمرد و اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه های جامع پیشگیری از بیماری های واگیردار، با همکاری اداره مرکز بهداشت تبریز برای جلوگیری از شیوع احتمالی بیماری “وبا” تمامی کانال های تبریز آهک گذاری شدند.

مدبر از مهمترین اقدامات معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز برای ارتقای بهداشت محیطی، شستشوی تمامی خیابان های شهرعنوان و خاطر نشان کرد: از سه ماهه اول سال جاری تمامی باکس های زباله در داخل شهر به طور مکرر شستشو و رنگ آمیزی می شوند.

معاون خدمات شهری شهردار تبریز جلوگیری از زنده فروشی طیور در راستای مصوبات مبارزه با آنفلوآنزای پرندگان، جمع اوری دستفروشان دوره گرد مواد غذایی فاسد شدنی، لایروبی و سم پاشی معابر برای مقابله با حیوانات فاضلابی را از دیگر اقدامات بهداشت شهری شهرداری تبریز برشمرد.

علی مدبر متذکر شد: طعمه گذاری علیه موش های فاضلابی به متراژ 343 هزار و 237 متر مربع از کانال های روباز و 162 هزارو 556 متر مربع از کانال های سرپوشیده شهری تبریز صورت گرفته است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.