حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پروژه پل اتصال «پارک بهاران به پارک عباس‌میرزا» با ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد

شناسه : 12124 05 مارس 2018 - 10:14 235 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: عملیات نصب عرشه پل اتصال پارک بهاران به پارک عباس میرزا با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه دو تبریز، باقر خوشنواز با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: عرشه‌گذاری پل اتصال عابرگذر پارک بهاران به پارک عباس میرزا پس از […]

پروژه پل اتصال «پارک بهاران به پارک عباس‌میرزا» با ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: عملیات نصب عرشه پل اتصال پارک بهاران به پارک عباس میرزا با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه دو تبریز، باقر خوشنواز با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: عرشه‌گذاری پل اتصال عابرگذر پارک بهاران به پارک عباس میرزا پس از یک وقفه نسبتاً طولانی، از سر گرفته شده‌است.

وی اضافه کرد: با تکمیل این پروژه، شاهد اتصال دو پارک بهاران و پارک عباس‌میرزا و ارتباط قسمت شمالی و جنوبی اتوبان شهیدکسائی در موقعیتی ایمن و مطمئن خواهیم بود.

شهردار منطقه ۲ تبریز با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی پروژه گفت: قسمت شمالی این سازه نصب شده و در تلاش هستیم قسمت جنوبی آن نیز سریعاً نصب شود.

 

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.