حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیام تبریک شهردار تبریز به مناسبت آغاز سال جدید

شناسه : 12457 21 مارس 2018 - 10:06 206 بازدید

تبریز ما: شهردار تبریز در پیامی، ضمن تبریک سال جدید، اظهار امیدواری کرد سال جدید، سالی توام با تلاش، برکت و تعالی در زندگی شهروندان باشد. به گزارش تبریز ما، در پیام مهندس ایرج شهین‌باهر آمده است: سالی که گذشت، بخش دیگری از تحولات زندگی شهری را رقم زد؛ انتخابات پرشور اردیبهشت ۹۶ و به […]

پیام تبریک شهردار تبریز به مناسبت آغاز سال جدید
پ
پ


تبریز ما: شهردار تبریز در پیامی، ضمن تبریک سال جدید، اظهار امیدواری کرد سال جدید، سالی توام با تلاش، برکت و تعالی در زندگی شهروندان باشد.

به گزارش تبریز ما، در پیام مهندس ایرج شهین‌باهر آمده است: سالی که گذشت، بخش دیگری از تحولات زندگی شهری را رقم زد؛ انتخابات پرشور اردیبهشت ۹۶ و به تبع آن، انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر، نقطه عطف حرکت اجتماعی شهرمان در سال گذشته بود که نهایتاً به توفیق خدمتگزاری اینجانب در عرصه مدیریت شهری انجامید.
شهردار تبریز در ادامه متذکر شده است: اینک در آستانه بهار طبیعت و نو شدن روز و روزگار، خدا را شکر می‌گویم تلاش مجموعه‌ مدیریت شهری، مسیر جدیدی در خدمت به شهروندان و آبادانی شهر، گشوده است. مسیری که با همراهی کارگران و پاکبانان شریف و خدوم، ایثارگران آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، رانندگان ستختکوش حمل‌و‌نقل شهری، سبزبانان تلاشگر و تک‌تک اعضای خانواده بزرگ شهرداری تبریز، افق‌های روشن‌تری پیش روی شهرمان قرار داده است.
شهین‌باهر «همدلی و همزبانی» را رمز توسعه و آبادانی شهر عنوان و خاطرنشان کرده‌است: میزبانی مهم‌ترین رویداد گردشگری جهان اسلام در سال جدید، افتخاری است که با مشارکت و همراهی شهروندان، فصل جدیدی در رونق شهرمان رقم می‌زند.
شهردار تبریز تاکید کرده‌است: آرامش، امنیت و فضای مساعد خدمتگزاری امروز و افق روش شهر و کشورمان را مرهون شهدای گرانقدر، جانبازان عزیز، آزادگان سرافزا و ایثارگرانی است که جان خود را در راه اعتلای سرزمین‌مان نهادند.
وی خاطرنشان کرده است: اینجانب به عنوان خادم شهر، فرا رسیدن سال ۱۳۹۷ شمسی و بهار طبیعت را صمیمانه تبریک گفته و از درگاه حضرت دوست، توفیق واقعی «حول حالنا الی احسن الحال» برای تک‌تک شهروندان و آبادانی و سربلندی برای شهر عزیزمان، مسئلت دارم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.