حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

«آرمان‌شهرِ آباد» با حضور مستمر شهروندان محقق می‌شود

شناسه : 10583 09 ژانویه 2018 - 9:28 186 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیرعامل سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز بر اهمیت اجرای هر چه بیشتر برنامه‌های فرهنگی و مشارکت شهروندان در توسعه برپایی این اقدامات تاکید کرد. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز، علی مدبر پارکهای تبریز را یکی از […]

«آرمان‌شهرِ آباد» با حضور مستمر شهروندان محقق می‌شود
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مدیرعامل سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز بر اهمیت اجرای هر چه بیشتر برنامه‌های فرهنگی و مشارکت شهروندان در توسعه برپایی این اقدامات تاکید کرد.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز، علی مدبر پارکهای تبریز را یکی از برجسته‌ترین فضاها برای فعالیت‌های فرهنگی عنوان کرده و گفت: برنامه‌ریزی جهت برپایی نمایشگاه‌های گل و گیاه، مسابقه‌های فرهنگی، جشنواره‌های شهروندی و… از این پس مهمترین رویکردهای فرهنگی در این مجموعه است.

مدبر با اشاره به ضرورت مشارکت‌دهی هر چه بیشتر شهروندان در اجرای این برنامه‌ها، اظهار داشت: بی‌شک آرمان دست یافتن به شهری آباد و زیبا بدون حضور مستمر شهروندان تحقق نمی یابد.

وی خاطرنشان کرد: دو مقوله‌ی زیباسازی و فضای سبز با تلفیق مناسب در کنار یکدیگر می توانند جلوه‌ هایی منحصربفرد را در سطح شهر رقم بزنند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز این اقدام را امری خوش یمن در رویداد تبریز 2018 دانسته و گفت: بدون تردید در تبریز 2018 توجه به زیبایی و طراوت شهری و پدید آوردن منظری بدیع، بسیار مثمرثمر است.

مدبر در پایان خاطرنشان کرد: با توسعه و ادغام دو سازمان زیباسازی و فضای سبز، از این پس فعالیت‌های این حوزه نیز گسترش پیدا کرده و طیف وسیع تری از برنامه‌های شهر و شهروندی را در بر می گیرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.