حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

جشن اختتامیه بزرگ مردمی از ساعت ۱۷ در پارک ائل گلی برگزار می شود

شناسه : 13704 01 جولای 2018 - 4:48 324 بازدید

تبریز ما: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: دکتر خدابخش استاندار آذربایجان شرقی و آناتولی کارپوف استاد بزرگ جهان و اسطوره بلامنازع شطرنج دنیا حرکت اول مسابقه را به صورت نمادین انجام می دهند. به گزارش تبریز ما، رحیم شهرتی فر رئیس ستاد برگزاری این مسابقه بزرگ بین المللی از برگزاری رقابت 2018 […]

جشن اختتامیه بزرگ مردمی از ساعت ۱۷ در پارک ائل گلی برگزار می شود
پ
پ


تبریز ما: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: دکتر خدابخش استاندار آذربایجان شرقی و آناتولی کارپوف استاد بزرگ جهان و اسطوره بلامنازع شطرنج دنیا حرکت اول مسابقه را به صورت نمادین انجام می دهند.

به گزارش تبریز ما، رحیم شهرتی فر رئیس ستاد برگزاری این مسابقه بزرگ بین المللی از برگزاری رقابت 2018 شطرنج باز با 8 استاد بزرگ خبر داد و افزود: این مسابقه از ساعت 8 صبح روز دوشنبه، 11 تیرماه برگزار می شود.

شهرتی فر با اشاره به برگزاری جشن اختتامیه این مسابقه از ساعت 19 روز دوشنبه در پارک ائل گلی خاطرنشان کرد: جشن اختتامیه به صورت مردمی برگزار می شود و شاهد آتش بازی نیز در ساعت 21 خواهیم بود. همچنین برنامه موسیقی سنتی آذربایجانی نیز توسط هنرمندان به صورت زنده اجرا می شود.

وی افزود: برای نخستین بار در کشور است که رویدادی به این وسعت و با این تعداد شرکت کننده برگزار می شود. همچنین این مسابقه به صورت زنده از چندین شبکه سراسری و بین المللی سیما پخش می شود.

گفتنی است مسابقه بزرگ بین المللی سیمولتانه تبریز ۲۰۱۸ روز دوشنبه 11 تیرماه در محوطه استخر پارک ائل گلی تبریز برگزار می شود.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.