حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شهروندان و عموم شخصیت‌ها، از تدارک گل و شیرینی و نصب بنرهای تبریک پرهیز کنند

شناسه : 8237 06 نوامبر 2017 - 9:22 247 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار تبریز ضمن قدردانی از عموم مدیران دستگاه‌های اجرایی، شهروندان و مجموعه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد: از تمام اشخاص و مجموعه‌های خدمت‌رسان خواهشمندم از آوردن گل و شیرینی و نصب بنر تبریک، پرهیز کنند. به گزارش تبریز ما،مهندس ایرج شهین‌باهر خاطرنشان کرد: خدا را شاکرم که فرصتی برای خدمت به […]

شهروندان و عموم شخصیت‌ها، از تدارک گل و شیرینی و نصب بنرهای تبریک پرهیز کنند
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: شهردار تبریز ضمن قدردانی از عموم مدیران دستگاه‌های اجرایی، شهروندان و مجموعه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد: از تمام اشخاص و مجموعه‌های خدمت‌رسان خواهشمندم از آوردن گل و شیرینی و نصب بنر تبریک، پرهیز کنند.

به گزارش تبریز ما،مهندس ایرج شهین‌باهر خاطرنشان کرد: خدا را شاکرم که فرصتی برای خدمت به شهر پدید آمده است و  از عموم همراهان، مدیران و شخصیت‌های مختلف می خواهم در این مسیر، با ارئه نظرات و پیشنهادهای کارساز همراهمان باشند.
وی تاکید کرد: قدردان لطف و حمایت آحاد شهروندان هستم و معتقدم در شرایط فعلی، بهترین هدیه و شیرینی، زمینه‌سازی برای افزایش مشارکت شهروندان و کمک به برنامه‌های مهم تبریز 2018 است.
شهردار  تبریز خاطرنشان کرد: احیاناً اگر افراد مختلف، اصراری برای تهیه گل و شیرینی و کارهای مشابه دارند، می‌توانند هزینه آن را به حساب ستاد دیه استان واریز کنند.

شماره حساب‌های ستاد  دیه استان برای دریافت کمک‌های شهروندان:
بانک تجارت: 100100
بانک سپه: 880081
بانک ملی: 0106260597007

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.