حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اجرای برنامه‌های محتوایی فرهنگی، خدماتی و محیطی شهرداری تبریز همزمان با هفته دفاع مقدس

شناسه : 6508 20 سپتامبر 2017 - 6:40 186 بازدید

[ad_1] تبریز ما: سرپرست شهرداری تبریز از اجرای برنامه‌های متنوع فضاسازی، خدماتی و فرهنگی همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد. به گزارش تبریز ما، محمدحسین اسحقی، با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: دفاع مقدس، نقطه عطف اقتدار و حقانیت انقلاب اسلامی، و تبریز و آذربایجان، از کانون‌های مهم ایثار و حماسه، در آن سال‌های […]

اجرای برنامه‌های محتوایی فرهنگی، خدماتی و محیطی شهرداری تبریز همزمان با هفته دفاع مقدس
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: سرپرست شهرداری تبریز از اجرای برنامه‌های متنوع فضاسازی، خدماتی و فرهنگی همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش تبریز ما، محمدحسین اسحقی، با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: دفاع مقدس، نقطه عطف اقتدار و حقانیت انقلاب اسلامی، و تبریز و آذربایجان، از کانون‌های مهم ایثار و حماسه، در آن سال‌های پرشور است.

وی با بیان این‌که هفته بزرگداشت این مناسب، فرصت مرور و بررسی حماسه‌ جبهه‌های نبرد است، گفت: شهرداری تبریز بر حسب وظایف خاص خود، همزمان با هفته دفاع مقدس، با فضاسای شهری، برگزاری محافل فرهنگی و مشارکت در برپایی نمایشگاه‌های تخصصی، به استقبال این هفته رفته است.

سرپرست شهرداری تبریز، رژه نیروهای مسلح در نخستین روز هفته دفاع مقدس را نماد صلابت کشورمان خواند و افزود: شهرداری تبریز، به روال مشارکت‌ سال‌های پیش، با تنظیف، رنگامیزی و نصب جایگاه زیبا و شکیل، میدان شایسته‌ای را در مسیرکمربندی میانه برای استقرار و حرکت نیروها و تجهیزات لجستیکی نظامی، فراهم آورده است.

وی خاطرنشان کرد: تقارن هفته دفاع مقدس، با ماه محرم، فرصت مهمی است که امسال با اجرای فضاسازی‌های محیطی، ارائه پیام‌های محتوایی و تلفیق طرح‌های گرافیکی تاثیرگذار، در قالب متفاوتی از سال‌های گذشته، پرداخت خواهد شد.

اسحقی از برپایی نمایشگاه دفاع مقدس با شعار «من یک انقلابی‌ام» خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه از ۳۱ شهریورماه تا آخر هفته دفاع مقدس در پارک موزه «شمیم پایداری» برپا می‌شود و طی آن، شهرداری تبریز، نقش اصلی را در پشتیبانی، تهیه اقلام، فضاسازی و سایر بحث‌های حوزه خدمات و حمل‌ونقل عهده‌دار خواهد بود.

سرپرست شهرداری تبریز غباروبی و عطرافشانی مزار شهدا در آرامستان‌های سطح شهر، برگزاری مسابقات فرهنگی، همایش‌های پیاده‌روی و کوهنوردی،  مشارکت در برگزاری محافل فرهنگی «انس با شهدا» و تقدیر از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده شهرداری تبریز، همزمان با هفته دفاع مقدس خواند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.